ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Μη σκύψετε με αυτό το παντελόνι των ZARA- Η προειδοποίηση μιας TikToker έγινε viral

Μη σκύψετε με αυτό το παντελόνι των ZARA- Η προειδοποίηση μιας TikToker έγινε viral Facebook Twitter
GETTY IMAGES
0

Μέσα σε ένα βράδυ, η Julia Leonard έγινε διάσημη στην πλατφόρμα του TikTok, με ένα βίντεο-προειδοποίηση για το τελευταίο δερμάτινο παντελόνι που αγόρασε από τα ZARA

Η νεαρή TikToker ανέβασε στον λογαριασμό της ένα σύντομο κλιπ, συμβουλεύοντας τις γυναίκες που την ακολουθούν να προσέχουν πώς κινούνται με το συγκεκριμένο ρούχο, καθώς οι ήχοι που παράγει παραπέμπουν σε «ακούσια απελευθέρωση αερίων». 

Στο βίντεο που ακολουθεί η Leonard περιγράφει την πρόσφατη έξοδο που είχε με την οικογένειά της και «ευτυχώς ήταν μόνο οικογένεια», σχολιάζει. Όπως εξηγεί, όταν κάποια στιγμή έσκυψε για να πιάσει το πεσμένο κινητό της αδελφής της, όλοι στο τραπέζι άκουσαν έναν πολύ χαρακτηριστικό ήχο, ο οποίος δεν οφειλόταν στην ίδια αλλά στο παντελόνι της. 

Και όταν επανέλαβε την κίνηση, με απόλυτη συνέπεια ακούστηκε ο ίδιος ακριβώς θόρυβος. 

Συμβουλεύοντας τις fashionistas να αποφύγουν αυτές τις κινήσεις, η TikToker επιδίδεται σε βαθιά καθίσματα on camera, και κάθε φορά το δερμάτινο ρούχο παράγει τον ίδιο ήχο. Η ελαφρώς χιουμοριστική επίδειξη της Leonard γρήγορα έγινε αμέσως viral και μετρά εκατομμύρια views και εκατοντάδες χιλιάδες likes. 

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM