O υπάλληλος που άντεξε επικό παραλήρημα πελάτη

O υπάλληλος που άντεξε επικό παραλήρημα πελάτη Facebook Twitter
2

Ένας υπάλληλος στα Dunkin' Donuts που έπεσε θύμα παραληρήματος μίας εξοργισμένης πελάτισσας, θα αναγνωριστεί για την επαγγελματικότητα του σύμφωνα με ένα tweet από την εταιρεία:

Το βίντεο δείχνει το ξέσπασμα μιας πελάτισσας της αλυσίδας, η οποία προσπάθησε να πάρει δωρεάν φαγητό μετά από ισχυρισμό ότι δεν πήρε απόδειξη για την προηγούμενη παραγγελία της.

Βέβαια δεν είναι ξεκάθαρο το πως η εταιρεία θα ανταμοίψει τον 18χρονο Abid Adar.

 

[via]

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

It's Viral / «Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

Η έκθεση του Πανεπιστήμιο του Τβέντε στην Ολλανδία για μολύνσεις από «τα μικροπλαστικά νεραϊδόσκονης» και τη «συμβίωση με ένα τέρας» έχει κατακλύσει το διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Μου θύμισε ένα περιστατικό που είχα δει σε δικό μας φαστφουντάδικο: Η πελατισσα μπροστά απο μένα άρχισε να διαμαρτύρεται γιατί της δώσανε μεγάλο αναψυκτικό αντί για το μικρό που είχε παραγγείλει. Ο υπάλληλος προσπάθησε μάταια να της εξηγήσει με απόλυτη ευγένεια και υπομονή, δείχνοντας και την απόδειξη, ότι την είχε χρεώσει κανονικά για μικρό αλλά μπορούσε να κρατήσει αυτό που της έδωσε απο λάθος αλλά αυτό την έκανε να διαμαρτύρεται ακόμα πιο έντονα. Τελικά της έδωσε και το μικρό που ζητούσε και την άφησε να τα κρατήσει και τα δυο, χωρίς επιπλέον χρέωση εννοείται... κι αυτό για κάποιο λόγο την εξόργισε ακόμα περισσότερο!