Η αεροπορική εταιρεία USΑ Airways αποφάσισε να απαντήσει σε tweet μιας πελάτισσας που έκανε τα παράπονά της για μια πτήση.
Η κοπέλα διαμαρτυρήθηκε για καθυστερήσεις και μερικά ακόμη πράγματα που την ενόχλησαν.
Λίγα λεπτά μετά τη γκρίνια της @ellerafter η USA airways έγραψε πως κάθε κριτική είναι ευπρόσδεκτη και παρέπεμψε την κοπέλα στο τμήμα παραπόνων. Μαζί με το tweet πόσταρε και μια φωτογραφία που μάλλον ήθελε να δείξει ένα εναλλακτικό τρόπο ευχαρίστησης στο/με το αεροπλάνο....
Την εντελώς ακατάλληλη φωτογραφία ανέβασε το buzzfeed και δεκάδες ακόμη μέσα και αν θέλετε οπωσδήποτε να τη δείτε μπορείτε να το κάνετε εδώ
Αφού πέρασε κανένα 20λεπτο με τη φωτογραφία να είναι δημόσια, να γίνεται μανιωδώς retweet και screenshot, η εταιρεία κατάλαβε τι είχε συμβεί και την κατέβασε. Ζήτησε συγνώμη από την πελάτισσα και υποσχέθηκε πως θα κάνει έρευνα για να δει ποιος και πώς το έκανε αυτό. Λίγο μετά την απολογία επέστρεψε με τα αποτελέσματα της έρευνας που θέλουν τη φωτογραφία να ανέβηκε από άλλο χρήστη και ενώ οι υπεύθυνοι προσπάθησαν να την κατεβάσουν ως ακατάλληλη, την πρόσθεσαν από λάθος στην απάντηση.
σχόλια