Plastics of Hollywood: Το ακραίο ριάλιτι με πρωταγωνιστές διάσημους φανατικούς των πλαστικών επεμβάσεων

Plastics of Hollywood: Το ακραίο ριάλιτι με πρωταγωνιστές διάσημους φανατικούς των πλαστικών επεμβάσεων Facebook Twitter
3
Plastics of Hollywood: Το ακραίο ριάλιτι με πρωταγωνιστές διάσημους φανατικούς των πλαστικών επεμβάσεων Facebook Twitter

Η Angelique Morgan ή αλλιώς Frenchy είναι μια διάσημη τηλεπερσόνα από την Γαλλία, που έγινε γνωστή από τις συμμετοχές της σε διάφορα ριάλιτι αλλά και τις πολλές πλαστικές επεμβάσεις, στις οποίες έχει υποβληθεί. Πρόσφατα αποφάσισε να συμμετάσχει σε ένα νέο ριάλιτι που θα παρακολουθεί από κοντά τις ζωές ανθρώπων, που έχουν γίνει παγκοσμίως διάσημοι για τις αμέτρητες και, κυρίως, πανάκριβες πλαστικές που έχουν κάνει για να μοιάζουν στην Barbie, τον Κεν, ακόμη και σε εξωγήινο.

Στο ριάλιτι, που γυρίζεται σε ένα πολυτελές σπίτι στο Λος Άντζελες, πρωταγωνιστούν 11 φανατικοί των πλαστικών, που συνολικά έχουν ξοδέψει σχεδόν 3 εκατομμύρια δολάρια σε διορθωτικές επεμβάσεις. Ανάμεσά τους είναι οι Rodrigo Alves και Justin Jedlica που ήθελαν να μοιάζουν με τον Κεν, η Pixee Fox που έχει είδωλο την Τζέσικα Ράμπιτ, η Jennifer Pamplona που πλασάρει τον εαυτό της ως νέα Κιμ Καρντάσιαν, ο «εξωγήινος χωρίς φύλο» Vinny Ohh και ο Bryan Ray που θέλει να γίνει «σωσίας» της Μπρίτνεϊ Σπίαρς. 

What a fun day !!! With the cast of @plasticsofhollywood .See you soon #norway #plasticsofhollywod #plasticfantastic #realityshow #plasticsurgery

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ❤️ мαrcєlα ιglєѕιαѕ ❤️ (@marcelaiglesiashollywood) στις

?A great day of #filming with @canalplus for @monsieurpoulpe show...#canalplus #monsieurpoulpe #plasticsofhollywod @marcelaiglesiashollywood @patriksimpson @ariaveach @beeray416 @vinnyohh @frenchymorgan #vivalafrance #france #france??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ???Plastics of Hollywood??? (@plasticsofhollywood) στις

"But then the devil said , HE WON MY SOUL"?? @logic301 contacts by @ohmykitty4u

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vinny Ohh (@vinnyohh) στις

«Είμαστε το πρώτο πρακτορείο στον κόσμο που εκπροσωπεί τους πιο "τροποποιημένους" ανθρώπους. Πρόκειται για εκπληκτικούς χαρακτήρες που έχουν υποβληθεί σε πλαστική χειρουργική, αισθητικές επεμβάσεις ή απλώς έχουν πολύ ακραία εμφάνιση. Για όλα αυτά έχουν δαπανήσει συνολικά πάνω από τρία εκατομμύρια δολάρια προκειμένου να αλλάξουν το πώς δείχνουν», λέει η Marcela Iglesias, παραγωγός της εκπομπής. Ενδεικτικά, ο Justin Jedlica έχει ξοδέψει 500.000 δολάρια για να μοιάζει με τον Κεν και το σώμα του Rodrigo (έτερος "Κεν") είναι ασφαλισμένο για ένα εκατομμύριο δολάρια. Σύμφωνα με την ίδια, όλα έγκεινται στην ανάγκη αυτών των ανθρώπων να γίνουν κάποιος άλλος επειδή γεννήθηκαν με λάθος σώμα. «Μας έχουν αποκαλέσει σατανικούς, τρελούς και πολλά ακόμη, αλλά δεν μας νοιάζει καθόλου η γνώμη των άλλων. Ποτέ δεν ενοχλούμαι από αυτά που λένε για εμάς, είτε μας λατρεύουν είτε μας μισούν, δεν κρίνουμε κανέναν οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί μας κρίνουν οι άλλοι», προσθέτει η Marcela, που επίσης έχει κάνει πολλές πλαστικές επεμβάσεις.

Το «Plastics in Hollywood», όπως ονομάζεται το ριάλιτι, παρακολουθεί τις ζωές αυτών των ανθρώπων ενώ προσπαθούν να χτίσουν καριέρες μακριά από τον κόσμο των πλαστικών επεμβάσεων και της ακραίας τους εμφάνισης. «Στο πλαίσιο των δράσεων του πρακτορείου μας, τους καθοδηγούμε να γίνουν το καλύτερο που μπορούν. Αν κάποιοι θέλουν να γίνουν τραγουδιστές, ηθοποιοί, περφόρμερς, εμείς τους δίνουμε τις οδηγίες για τα βήματα που θα ακολουθήσουν ώστε να πετύχουν τον στόχο τους. Ωστόσο επειδή είναι πολύ ανταγωνιστικοί μεταξύ τους, προσπαθώ να τους κρατάω σε τάξη και να βεβαιωθώ πως το πράγμα δεν θα ξεφύγει», εξηγεί η Marcela. 


Απώτερος στόχος όλου αυτού είναι, σύμφωνα με την Marcela, η κοινωνία να αποδεχθεί επιτέλους αυτούς τους ανθρώπους και να πάψουν να τους κρίνουν. «Θέλω να βοηθήσω τους ανθρώπους να νιώσουν ελεύθεροι με την εμφάνισή τους, αρκεί να αυτό να μην βλάπτει την υγεία τους. Πολλές από τις "ανθρώπινες κούκλες" μου έχουν ζήσει στο λάθος σώμα για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους και αλλάζοντας την εμφάνισή τους μπορούν να εκπληρώσουν τα όνειρά τους», σημειώνει. «Ποια είμαι εγώ να τους κρίνω για όλο αυτό;», καταλήγει.  

It's Viral
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM