Πρώην μαθήτρια καθολικού σχολείου γυρίζει πορνό «για εκδίκηση»

Πρώην μαθήτρια καθολικού σχολείου γυρίζει πορνό «για εκδίκηση» Facebook Twitter
4

[Λ.Φ.]

Πρώην μαθήτρια καθολικού σχολείου γυρίζει πορνό «για εκδίκηση» Facebook Twitter


Η «επίδοξη πορνοστάρ» Valerie Dodds (με καλλιτεχνικό όνομα Val MidWest) λέει ότι οι συμμαθητές της στο καθολικό σχολείο St. Pius X την κορόιδευαν για τα μελλοντικά της σχέδια, που ήταν να εργαστεί στη βιομηχανία πορνό.

Έτσι, για να τους «εκδικηθεί» για τα «αγενή» τους σχόλια, η 19χρονη αποφάσισε να εισβάλλει στο παλιό της σχολείο για να γυρίσει ένα πολύ ιδιαίτερο βίντεο, αφιερωμένο σε όλους τους αρνητές, με εύγλωττο τίτλο «Pius XXX».

Πρώην μαθήτρια καθολικού σχολείου γυρίζει πορνό «για εκδίκηση» Facebook Twitter

«Δεν κρατήθηκα καθόλου», γράφει στο σάιτ της. «Χρησιμοποίησα όποιο χώρο του σχολείου μπόρεσα, η εκδίκηση είναι σκληρή χα χα».

Η Dodds ήξερε ότι εισβάλλοντας παράνομα στο χώρο θα αντιμετωπίσει το νόμο, αλλά εξεπλάγην όταν πήρε πρόστιμο για γυμνισμό.

«Γιατί μου έβαλαν πρόστιμο για γυμνισμό, ενώ εισέβαλλα παράνομα σε ιδιωτικούς χώρους;» αναρωτήθηκε σε συνέντευξη που έδωσε στο κανάλι KETV.

Το σχολείο από τη μεριά του έδειξε ψυχραιμία: «Πάντα ακολουθούμε την βασική μας αρχή: τα πάντα αποκαθίστανται μέσω του Χριστού. Με αυτή την έννοια, προσευχόμαστε για τη νεαρή κοπέλα και για την οικογένειά της, και είμαστε έτοιμη να προσφέρουμε συγχώρεση και υποστήριξη, εφ' όσον τη ζητήσει».

It's Viral
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια