ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το τρολ του Μίκαελ Χάνεκε στο Twitter αποκαλύφθηκε

Το τρολ του Μίκαελ Χάνεκε στο Twitter αποκαλύφθηκε Facebook Twitter
1

Καθώς η συγκλονιστική Αγάπη του Μίκαελ Χάνεκε κέρδιζε κοινό, κριτικούς και βραβεία σε όλο τον κόσμο τον περασμένο χειμώνα, ο Αυστριακός δημιουργός με το σοβαρό και μετρημένο προφίλ έδειχνε μια άλλη πτυχή του εαυτού του στο διαδίκτυο. Ο λογαριασμός @Michael_Haneke στο Twitter έκανε αναφορές στην ταινία, πειρακτικά σχόλια για συναδέλφους παλαίμαχους όπως ο Τέρενς Μάλικ ή νεότερους όπως ο Μπεν Άφλεκ και δήλωνε τη λατρεία του για τη γάτα του - όλα σε φριχτά αγγλικά. Τη δε βραδιά που η Αγάπη αναδείχθηκε Καλύτερη Ξενόγλωσση Ταινία στα Όσκαρ, γράφτηκε το εξής τουιτ: «yaaay i wins!!1! sory 2 the othr foreign nominees wotevr their calld agen lol #teamhaneke», που έλαβε πάνω από 1100 retweets. 

Τελικά αποδείχθηκε ότι τα τουιτ προέρχονταν από ένα τρολ, όμως ο ψεύτικος λογαριασμός είχε μεγάλη  επιτυχία ακόμα και στο Χόλιγουντ. Ο άνθρωπος πίσω από τη σάτιρα είναι ένας Βρετανός συντάκτης ονόματι Μπέντζαμιν Λι και αυτοαποκαλύφθηκε μετά τα Όσκαρ, αφού απέσυρε το λογαριασμό που απαριθμούσε 31.000 followers.

«[Η σάτιρα] έγινε με σεβασμό και θαυμασμό προς τον Χάνεκε και τη δουλειά του. Ποτέ δεν ήθελα να τον προσβάλλω και νομίζω ότι η ανταπόκριση του κόσμου απέδειξε ότι δεν είχα κακή πρόθεση. Αγαπώ τις ταινίες του, αν και πάντα ευχόμουν να είχαν μια πιο ελαφριά νότα[...]», δήλωσε ο Λι στον Guardian.

Ο ίδιος ο Χάνεκε από την πλευρά του δε φαίνεται να έχει ενοχληθεί, αφού ανέφερε στους LA Times: «Οι μαθητές μου [στην Ακαδημία Κινηματογράφου της Βιέννης] μου είπαν για έναν περίεργο λογαριασμό στο Twitter. Δεν είναι για μένα αυτά.»

1

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια