ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής

Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής Facebook Twitter
4

Στη νέα καμπάνια της Lacta φωτογραφίζονται 28 αληθινά ζευγάρια διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού, χρώματος, καταγωγής, ηλικίας και άλλων ιδιαίτερων χαρακτηριστικών.

«Η αγάπη έχει πολλές γεύσεις» τιτλοφορείται εύστοχα η νέα διαφημιστική καμπάνια της σοκολάτας Lacta που μόλις κυκλοφόρησε, εν όψει της φετινής γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, και για του λόγου το αληθές, ζευγάρια που τους ενώνει ένα βασικό κοινό χαρακτηριστικό, αυτό της αγάπης, το αποδεικνύουν.

Bλέπουμε ετερόφυλα και ομόφυλα ζευγάρια, ανθρώπους διαφορετικού χρώματος καθώς και ΑμεΑ, σε μια καμπάνια για μεγάλο προϊόν που ίσως για πρώτη φορά στην Ελλάδα μας αφορά όλους.

Οι φωτογραφίες είναι της Chloe Kritharas Devienne.

Δείτε όλες τις ιστορίες εδώ.

 

Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής Facebook Twitter
Πωλίνα και Νίκος: «Το να είσαι διαφορετικός σου δίνει κάτι που δεν το έχουν οι υπόλοιποι».
Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής Facebook Twitter
Μαρία και Αυρήλια: «Η αγάπη δεν χωράει στερεότυπα».
Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής Facebook Twitter
Σούζυ και Γιώργος: «Το κοινό σε όλα τα ζευγάρια είναι η αγάπη».
Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής Facebook Twitter
Σοφία και Φίλιππος: «Έχουμε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, αλλά αυτό δεν μας κάνει διαφορετικούς».
Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής Facebook Twitter
Νεκτάριος και Γιάννης: «Είμαστε απλά δύο άνθρωποι που αγαπιούνται».
Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής Facebook Twitter
Δέσποινα και Γιάννης: «Ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τη διαφορετικότητα είναι θέμα παιδείας».
Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής Facebook Twitter
Γιάννης και Δημήτρης: «Πρέπει να προσπαθήσουμε να αγκαλιάσουμε τη διαφορετικότητα».
Η νέα καμπάνια της Lacta με ζευγάρια διαφορετικής σεξουαλικότητας, χρώματος, ηλικίας και καταγωγής Facebook Twitter
Ελισάβετ και Μπασιρού: «Πολλά δεδομένα που είχα στο μυαλό μου για τις σχέσεις, δεν ισχύουν».
It's Viral
4

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Δεν μπορώ πια να ξυπνάω και απλώς να τα κάνω αυτά»: Είπε ο Πέδτρο Πασκάλ για τον «Μονομάχο 2» 

It's Viral / «Δεν μπορώ να ξυπνάω και να κάνω τέτοια πράγματα»: Είπε ο Πέδρο Πασκάλ για τον «Μονομάχο 2» 

Ο 49χρονος ηθοποιός μίλησε για την προετοιμασία του σχετικά με την ταινία - Τι σχολίασε ο σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ όταν είδε τον Πέδρο Πασκάλ στο πλατό - Ποια ήταν η δίαιτα του συμπρωταγωνιστή Πολ Μεσκάλ
THE LIFO TEAM

σχόλια

4 σχόλια
ισως να μαι υπερβολικη , γιατι οντως ηταν ωραια καμπανια προσαρμοσμενη στα δεδομενα της εποχης. Αλλα στην πλατεια συνταγματος ηταν τοποθετημένη μια 3d αφισα που υποτιθεται εδειχνε τα ζευγαρια στις κακες και στις καλες στιγμες τους. Οι κακες στιγμες λοιπον ηταντα ζευγαρια να απειλουν ο ενας τον αλλο με χειρονομιες και ετοιμα να δαρθουν . αν παμε μπροστα, ΔΕΝ γινεται να δειχνουμε τη βια ως κατι κανονικο στις ασχημες στιγμες ενος ζευγαριου. ελπιζω να ειμαι οντως υπερβολλικη.
Μου αρέσουν κάτι τέτοιες διαφημίσεις, ειδικά όταν αφορούν μεγάλες πολυεθνικές, επειδή καταρρίπτουν το αφήγημα ότι οι διεκδικήσεις των ακτιβιστών-δικαιωματιστων συνιστούν κάποιου είδους εναντίωση στον καπιταλισμό και τα αφεντικά.