Στη νέα καμπάνια της Lacta φωτογραφίζονται 28 αληθινά ζευγάρια διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού, χρώματος, καταγωγής, ηλικίας και άλλων ιδιαίτερων χαρακτηριστικών.
«Η αγάπη έχει πολλές γεύσεις» τιτλοφορείται εύστοχα η νέα διαφημιστική καμπάνια της σοκολάτας Lacta που μόλις κυκλοφόρησε, εν όψει της φετινής γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, και για του λόγου το αληθές, ζευγάρια που τους ενώνει ένα βασικό κοινό χαρακτηριστικό, αυτό της αγάπης, το αποδεικνύουν.
Bλέπουμε ετερόφυλα και ομόφυλα ζευγάρια, ανθρώπους διαφορετικού χρώματος καθώς και ΑμεΑ, σε μια καμπάνια για μεγάλο προϊόν που ίσως για πρώτη φορά στην Ελλάδα μας αφορά όλους.
Οι φωτογραφίες είναι της Chloe Kritharas Devienne.
ισως να μαι υπερβολικη , γιατι οντως ηταν ωραια καμπανια προσαρμοσμενη στα δεδομενα της εποχης. Αλλα στην πλατεια συνταγματος ηταν τοποθετημένη μια 3d αφισα που υποτιθεται εδειχνε τα ζευγαρια στις κακες και στις καλες στιγμες τους. Οι κακες στιγμες λοιπον ηταντα ζευγαρια να απειλουν ο ενας τον αλλο με χειρονομιες και ετοιμα να δαρθουν . αν παμε μπροστα, ΔΕΝ γινεται να δειχνουμε τη βια ως κατι κανονικο στις ασχημες στιγμες ενος ζευγαριου. ελπιζω να ειμαι οντως υπερβολλικη.
Μου αρέσουν κάτι τέτοιες διαφημίσεις, ειδικά όταν αφορούν μεγάλες πολυεθνικές, επειδή καταρρίπτουν το αφήγημα ότι οι διεκδικήσεις των ακτιβιστών-δικαιωματιστων συνιστούν κάποιου είδους εναντίωση στον καπιταλισμό και τα αφεντικά.
σχόλια