Ο διευθύνων σύμβουλος της Levi’s, Τσιπ Μπεργκ δήλωσε ότι τα γυναικεία στενά τζιν, ιδίως τα σχέδια 311 και 721, εξακολουθούν να έχουν τις περισσότερες πωλήσεις παρά το γεγονός ότι τα πιο «ανοιχτά» τζιν δείχνουν να είναι περισσότερο στη μόδα.
«Τα skinny jeans δεν θα πεθάνουν ποτέ», είπε χαρακτηριστικά στην παρουσίαση των κερδών της εταιρίας για το τέταρτο τρίμηνο.
«Τα μισά από τα έσοδά μας σε τζιν το περασμένο τρίμηνο προήλθαν από τα πιο χαλαρά, πιο φαρδιά κομμάτια, αλλά τα δύο κορυφαία γυναικεία τζιν μας ήταν το 311 και το 721. Το skinny jean δεν πρόκειται να πάει πουθενά», επισήμανε ο ίδιος.
Τον τελευταίο καιρό έχει ανοίξει μια συζήτηση για το αν τα στενά τζιν παραμένουν στη μόδα. Άρθρο του Quartz πέρυσι ανέφερε ότι το στενό τζιν είναι και επισήμως νεκρό με τη γενιά Z να πιστώνεται την κατάρρευσή του, προτιμώντας πιο χαλαρά στυλ.
Ωστόσο, ο CEO της Levi’s επισημαίνει πως πλέον τα ψηλόμεσα τζιν δεν είναι στις βασικές προτιμήσεις των πελατών το τελευταίο χρονικό διάστημα.
«Τα ψηλόμεσα τζιν κατεβαίνουν από το βάθρο», δήλωσε ο Μπεργκ, επισημαίνοντας ότι το τζιν με μεσαίο ύψος ανεβαίνει δυναμικά στις πωλήσεις.
Με πληροφορίες από Bloomberg