ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Εκτιμήσαμε εμείς οι σύγχρονοι Έλληνες την κληρονομιά μας;

Εκτιμήσαμε εμείς οι σύγχρονοι Έλληνες την κληρονομιά μας; Facebook Twitter
11

Το πρωτοείδα στο χιουμοριστικό μπλογκ Hail To Fail, όμως το τραγούδι δεν βγήκε καθόλου με χιουμοριστικό σκοπό

άσχετο αν ακούσια τον πετυχαίνει!

*Χάιλάιτ για μένα είναι το ραπ μετά το δεύτερο λεπτό, όπου ο "ράπερ" απευθύνεται στους ξένους και πάνω κάτω τους λέει ότι τους δώσαμε εμείς το φως ενώ αυτοί δεν γνώριζαν πολιτισμό και ήταν μαϊμούδες. 

Λέει: "Αυτή η χώρα σας δίδαξε τα γράμματα και τη φιλοσοφία, κι όλες τις επιστήμες για να ζείτε σ' αρμονία. Μα δεν την εκτιμήσατε δεν μάθατε πολλά, γιατί εσείς πιστεύετε μόνο στον Μαμμωνά."

Ένα μόνο σχόλιο, αν δεχτούμε ότι μόνο εμείς είχαμε πολιτισμό (ούτε οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι πριν από μας, ούτε οι Κινέζοι, ούτε οι Βαβυλώνιοι ούτε κανένας) κι ότι όλα τα άλλα μέλη του Δ.Ν.Τ. ήταν ζώα:

Εμείς δηλαδή, οι σύγχρονοι Έλληνες μοιάζουμε να εκτιμήσαμε την κληρονομιά μας; Μάθαμε γράμματα, φιλοσοφία και επιστήμες; Ζούμε σε αρμονία; Εκτιμήσαμε έμπρακτα τον πολιτισμό; Μάθαμε όντως πολλά, ώστε να έχουμε το θράσος να κουνάμε το δάχτυλο σ' αυτούς που "δεν εκτίμησαν τον πολιτισμό και δεν έμαθαν πολλά;". 

Γιατί αν κρίνω απ' αυτό το ντροπιαστικό κομμάτι μουσικής που λέγεται ΕΡΩΣ ΕΛΛΑΣ - ΜΝΗΜΟΝΙΟ -που, όπως και ο ανάλογος τρόπος σκέψης, κατά τη γνώμη μου προσβάλλει τους φτωχούς και τους απελπισμένους με την απλουστευτική, στείρα υπερβολή του, δεν είμαι σίγουρος για το αν ο πολιτισμός μας είναι πια και τόσο αξιοζήλευτος.

Εκτός αν και γι' αυτό φταίνε οι ξένοι. 

11

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

11 σχόλια
Για το σχόλιο του Tabula Rasa "Τα περισσότερα από αυτά τα έχω ήδη δει, αλλά ειλικρινά δε νομίζω ότι [... ] αναδεικνύουν το μεγαλείο της χώρας και του πολιτισμού μας."Εναλλακτικά θα έλεγα να στέλνεις τα δικά σου άρθρα και να τα δημοσιεύει ο Δημοκίδης με το δικό του όνομα, γιατί βλέπω ότι μόνο αυτό θα σε ευχαριστήσει.
Ο κληρονόμος μιάς περιουσίας δεν είναι αυτοδίκαιο πως θα είναι και ο καλύτερος διαχειριστής. Αν είναι, θα μεγαλώσει και θα ισχυροποιήσει αυτήν την περιουσία.Αν όχι τότε θα μένει στο ερειπωμένο αρχοντικό και θα λέει..." Εμένα που με βλέπεις κάποτε όλος ο κόσμος μίλαγε για μένα...Η γνώμη μου μέτραγε, και όλοι με ζηλεύαν. Μην κοιτάς τώρα την κατάσταση... κάποια στιγμή θα αλλάξουν τα πράγματα..."
Δεν βρίσκω κάποιον ιδιαίτερο λόγο να ακούσει κανείς "Το Μνημόνιο", όταν ήδη από το 1993 ο συνθέτης και στιχουργός Δημοσθένης είχε συνθέσει το περίφημο "Ελλάδα χώρα του φωτός" που περίτρανα διαλαλούσε σε όλους τους λαούς τα προτερήματά μας. Ίσως έχετε ξεχάσει, ή προσπαθείτε να ξεχάσετε ότι το τραγούδι μας εκπροσώπησε στην Γιουροβίζιον λυρικά ερμηνευμένο από την Καίτη Γαρμπή. Σας θυμίζω τους στίχους Ελλάδα χώρα του φωτόςτου κόσμου αρχή και γυρισμόςτόπος που διάλεξε ο θεόςκάτι τρέχει, πέρα βρέχειέρχεται δύσκολος καιρόςκαι σου φωνάζει ο ουρανόςκάτσε σκέψου, λογικέψου.Τη μια μας παίζουν ροκ, την άλλη τσιφτετέλιπαιδιά του Πλάτωνα και του Αριστοτέλημας ξεγελάνε με σεκλέτι και μεράκιπνεύμα αθάνατο, σε τρώει το σαράκι.( χ2 )Ελλάδα, χώρα του φωτόςπολεμιστής ειρηνικόςκάνε άλλο ένα βήμα μπροςγια προχώρα, ήρθε η ώραείσαι του κόσμου το κρασίκι ας μην το ξέρεις ούτε εσύκάτσε βρες τα, και έβγα πες τα.
Μπορώ να φανταστώ Πλάτωνα, Σωκράτη, Αριστοτέλη, Πυθαγόρα και όλη την υπόλοιπη κλίκα να παίρνουν φόρα και να κουτουλάνε κατ’ επανάληψη με φόρα το κεφάλι στον τοίχο, αν ήταν σε καμιά γωνία και έβλεπαν πως κακομεταχειριζόμαστε το όνομα τους και την κληρονομιά τους. Μόνο τον Διογένη βλέπω στην εικόνα να χαμογελά κουνώντας το κεφάλι.
Δυστυχώς, αυτό είναι ένα από τα χιλιοπαιγμένα κλισέ εσωτερικής κυρίως κατανάλωσης. Υπήρχε και πριν την κρίση αλλά τώρα δυναμώθηκε. Καλά κάνεται και το θίγεται! Ο μέσος έλληνας θα παραπονεθεί αν κλείσει ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης για λίγες ώρες (για οποιοδήποτε λόγο) αλλά ας τον ρωτήσει κάποιος πότε ήταν η τελευταία φορά που ανέβηκε στον Παρθενώνα... Κάνει τον έξυπνο με την ιστορία δωρεάν γιατί δεν έχει παρόν και ουσία. Και πας μια βολτά με μια παρέα από το εξωτερικό και ξέρουν περισσότερα από εμάς. Και εκεί καταλαβαίνεις! Η ιστορία ανήκει σ' αυτόν που την αγαπάει, που την σπούδασε, που την μεταφέρει, που την σέβεται. Όχι σ' αυτόν που την βγάζει βόλτα για να κρύψει το ύψος του.
Εμείς δώσαμε τα φώτα;Ποιοι εμείς; Αφήστε τα αστεία. . . Αν Ευρωπαίοι και Άραβες δεν τα βρίσκαν να τα μεταφράσουν και να μας τα δώσουν, δεν θα ξέραμε τίποτα. . . .και δεν κρατήσαμε ούτε μια λάμπα από εκείνα τα φώτα. . . το σχόλιο δεν είναι ανθελληνικό αλλά να μην λέμε και ότι θέλουμε. . .ΕΜΕΙΣ δεν έχουμε καμιά σχέση με τους προγόνους - αν είχε δεν θα ήμασταν σε αυτή την κατάσταση τώρα. . . με το ΕΜΕΙΣ ΔΩΣΑΜΕ ΤΑ ΦΩΤΑ, αυτός ο α΄ πληθυντικός, μας φέρνει ίσους με εκείνους - και ξέρετε καλά ότι αυτό δεν ισχύει. . . . Εμείς είμαστε ο Καραμανλής και ο Αντρέας και κάποιοι μυαλοκομμένοι στρατιωτικοί ανά περιόδους- αν τα βάλεις σε αριθμούς θα τα βγάλεις. . . .