Εμπειρία μέσα στο τρένο Αθήνα - Θεσσαλονίκη / Οι φωτο που έγιναν viral

Εμπειρία μέσα στο τρένο Αθήνα - Θεσσαλονίκη / Οι φωτο που έγιναν viral Facebook Twitter
22

Όταν ο Ευδόκιμος Τσολακίδης έγραψε δυο λόγια για την κατάσταση που βίωσε στο, μάλλον παρανόμως, υπερφορτωμένο τρένο, κάποιος στον τοίχο του στο Facebook σχολίασε: "Το έχω ζήσει και εγώ, αλλά δεν έγραψα - είπα τίποτα, για να μη με πουν φασίστα... Εκεί φτάσαμε."

Το status update που προκάλεσε αίσθηση και ανέδειξε το ζήτημα των υπεράριθμων εισιτηρίων που κόβονται ήταν το εξής:

"Αν δεν σ αρεσει να παρεις αεροπλανο"
Χθές βραδυ στο τρενο απο Αθηνα για Θεσσαλονικη αυτη ηταν η εικονα εξω απ το κουπε μου στ' αριστερα και στα δεξια. Ειπα στον ελεγκτη "Συγγνωμη αλλα ειναι συνθηκες ταξιδιου αυτες;" μου απαντησε σε απταιστο ενικο "Αν δεν σ αρεσει να παρεις αεροπλανο".

Εμπειρία μέσα στο τρένο Αθήνα - Θεσσαλονίκη / Οι φωτο που έγιναν viral Facebook Twitter


Κανεις δεν εβγαλε κιχ. Ολοι υπομεναν μαρτυρικα την μοιρα τους. Απο τα ουραλια μεχρι το γιβραλταρ κι απο τα βαθη της τουρκιας μεχρι την ισλανδια πουθενα δεν θα δεις κοσμο να ταξιδευει μ αυτον τον τροπο. Μονο στην ελλαδα... και σε καποιες χωρες της ασιας και της αφρικης.
Και κατα τα αλλα καποιοι φοβουνται μην ερθει ο ΣΥΡΙΖΑ και καταστρεψει την χωρα.. και μερικοι απ αυτους ειναι και μορφωμενοι και καλλιεργημενοι ανθρωποι... και ψηφιζουν Σαμαρα και ΝΔ.

Εμπειρία μέσα στο τρένο Αθήνα - Θεσσαλονίκη / Οι φωτο που έγιναν viral Facebook Twitter


Ειμαι αηδιασμενος απ ολους και απ ολα (και κυριως απο τον εαυτο μου) και εχω αποφασισει να μην γραφω πια και να μην ασχολουμαι αλλα ηθελα απλως να σας πω "καλα χριστουγεννα".

===

Κάποιος σχολίασε με μια φωτογραφία:

"Υπάρχουν και χειρότερα"

22

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

16 σχόλια
όταν τα κανονικά τρένα έχουν φτάσει τα 30 ευρώ και πάνω, όλοι παίρνουν το βραδινό που είναι εξίσου αυξημένο βέβαια αλλά φτηνότερο. Αλλά καλά, πρώτη φορά δλδ ανέβαινες με τρένο? και νυχτεριν΄πο και μετά τις γιορτές.
Εμπερία δέκα χρόνια πρίν στο ΚΤΕΛ Ραφήνα-Αθήνα.Το γιατί έχει ΚΤΕΛ βέβαια η Ραφήνα ενω η Λούτσα αστικό είναι άλλη ιστορία βαθειά κομματική και διαπλεκόμενη.Ένα λεωφορείο λοιπόν με κόσμο σαν τις σαρδέλες και εγω να πέρνω το 100 να τους λέω οτι είμαστε εγκληματικά υπεράριθμοι και εαν φρενάρει ο οδηγός ή τρακάρουμε θα έχουμε θύματα.Δεν έμεινα καθόλου έκπληκτος που εαν και μίλησα γύρω στις πέντε φορές με την αστυνομία δεν ήρθε ποτέ κανείς,αλλά με τους συνεπιβάτες μου που με κοίταζαν με μίσος και απέχθεια για το πόσο ρουφιάνος είμαι.Οι ίδιοι εάν το παιδί τους τραυματίζονταν στο ίδιο ΚΤΕΛ χωρίς να είναι εκείνοι παρών θα κατηγορούσαν τους πάντες και θα έλεγαν ''Ένας χριστιανός δεν βρέθηκε να μιλήσει?''
Όχι, καποιοι δεν φοβουνται μην ερθει ο ΣΥΡΙΖΑ και καταστρεψει την χωρα. Φοβουνται μην ερθει ο ΣΥΡΙΖΑ και αυξήσει τους μισθούς σε ανθρώπους σαν κι αυτόν που σου είπε να πάρεις το αεροπλάνο.
Το έζησα το 2003 με τον καρβουνιάρη.Θεσσαλονίκη - Αθήνα με 10,5 ευρώ(φοιτητικό) και 6,5 ώρες ΟΡΘΙΑ στο τρένο και γύρω μου να καπνίζουν όλοι,και γριές να τσιρίζουν που κάθονται οι νέοι και δεν παραχωρούν τη θέση τους στους ηλικιωμένους!!!Ήταν το τελευταίο ταξίδι που έκανα με τρένο.Στην επιστροφή πήρα το ΚΤΕΛ.ΈΛΕΟΣ!!!
Καλά είχα να δώ τέτοιες σκηνές από το 2005-2006, αφού τότε ταξίδευα συνέχεια σχεδόν. Νόμιζα ότι πλέον έμπαινες μόνο με κράτηση θέσης και όχι με χύμα εισιτήριο. Αίσχος, ξεφτύλα. Δεν καταλαβαίνουν οι μαλάκες ότι είναι και επικίνδυνο αυτό;
Εγώ επιμένω... Πρέπει να κατασκευασθεί μια συχρονη σιδηροδρομική γραμμή, που θα ξεκινά από Θεσσαλονίκη και θα διασχίζει - με στάσεις φυσικά- την Αλβανία ,Σερβία Βοσνία, Κροατία ,Σλοβενία.Πρόκειται για μια ανιαρή-την έχω κάνει- αλλά ολοισια πορεία που διαρκεί κάποιες ώρες (τα κράτη φαίνονται πολλά αλλά είναι μικρά) Υστερα ω του θαύματος φτάνεις στην Αυστρία ,Γαλλία Ιταλία κλπ.( αλλά και τα βαλκανικά κράτη είναι πανέμορφα) Η γραμμή αυτή θα είχε και πολλά οφέλη από τουριστική άποψη Πιστευω οτι πολλοί ευρωπαίοι θα ταξίδευαν προς την Ελλάδα , γιατί είναι εξοικειωμένοι με το ταξιδιωτικό αυτό μέσο και δεν διαθέτουν όλοι αυτοκίνητο ή δεν θα ήθελαν να το χρησιμοποιήσουν .Γιατί όχι ?
Εχει να κανει με τον 'ραγιαδισμο' του νεο'ελληνα' και την νοοτροπια του καραγκιοζη "οτι αρπαξει ο κολος μας ".Μαθαμε να επιβιωνουμε χωρις αρχες χωρις ηθος, ουτε καν σαν αγριμια γιατι και αυτα εχουν καποιους κανονες κοινωνικης συμπεριφορας.
Και μια και μιλάμε για τραίνα...Πότε θα συνδεθεί σιδηροδρομικά η Ελλάδα με την υπόλοιπη Ευρώπη ? Γιατί ας πούμε να μην μπορώ να παίρνω το τραίνο από την Θεσσαλονίκη πχ, και να ξυπνάω στο Παρίσι πχ , όπως ένας Ιταλός παίρνει το τραίνο από το Μιλάνο και πάει όπου επιθυμίσει ? ή ένας Αγγλος πάει για σαββατοκύριακο στην Γαλλία ή 'οπου αλλού θέλει και μετά άνετα επιστρέφει στην βάση του? Γιατί η Ελλάδα έχει απομονωθεί ,εδώ και χρόνια νομίζω από την υπόλοιπη Ευρώπη ? Γιατί πρέπει σώνει και καλά να παίρνεις αεροπλάνο ? όλη η υπ'ολοιπη Ευρώπη συνδέεται με τράινα , και μάλιστα τώρα τελευταία κατασκευαζονται υπερσύγχρονα πχ Ισπανία -Γαλλία.
Θεωρητικά ή και πρακτικά ίσως γίνεται αυτό που λες. Υπάρχει τραίνο από Θεσσαλονίκη για Βελιγράδι. Από κει παίρνοντας άλλο τραίνο πας δυτική Ευρώπη. Όμως είναι χρονοβόρα η όλη διαδικασία. Εσύ προφανώς μιλάς για απευθείας σύνδεση με τραίνα των 300χλμ. Μάλλον είμαστε μακριά από κάτι τέτοιο.
Δε βλεπεις καθολου τοπιο απο τις χωρες που περνας με το τραινο των 300χλμ. Ειναι σαν να εισαι διαρκως μεσα σε ενα τουνελ. Δε θα το προτιμουσα κια ας αργοπορουσα!
Ασχέτως αν η σημερινή κυβέρνηση ειναι τραγική η εικόνα που βλέπουμε ειναι ξεκάθαρα συνέπεια της τριτοκοσμικής μας νοοτροπίας και κουλτούρας και κανένα πολιτικό κόμμα δεν πρόκειται να την αλλάξει. Ο ελεγκτής δε θα γίνει καλύτερος με διαφορετικό κόμμα στην κυβέρνηση.
Η κατάσταση αυτή γίνεται εδώ και χρόνια.Για κάποιον άγνωστο προς εμένα λόγο, εχουν υποβαθμιστεί οι σιδηροδρομικές γραμμές ενω ειναι ενα μέσο που χρησιμοποιείται σταθερά απο εναν μεγάλο αριθμό επιβατων. Η κλασσική τακτική είναι να βγάζεις ενα εισιτήριο για μια ο,τι να ναι μέρα και να μπαίνεις και να κάθεσαι στο κυλικείο σε όλο το ταξίδι. Αυτό έκαναν και αυτοί οι άνθρωποι και δε τους αδικώ για αυτό. Κι εγω λεφτά δεν εχω οποτε ψάχνω το βραδινό που είναι φθηνότερο κι ας με φορτώσουν και στη σκευοφόρο!
Στο κυλικειο δεν μπορεις να κοιμηθεις. Οι θεσεις ειναι πιο ανετες. Συμφωνω κι εγω με αυτους που γραφουν οτι δεν πρεπει να βαζουν επιβατες χωρις θεση. Ας βαλουν κι αλλα βαγονια!
Το ταξίδι αυτό είναι εμπειρία ζωής (τόσο με την κακή όσο και με την καλή εννοια) ! Η κατάσταση αυτή είναι σχετικά συνηθισμένη. Αν ήσουν σε κουπέ β θέσης και δεν ήταν οι μισοί με τσιγάρο τυχερός ήσουν!
Κάνεις μεγάλο λάθος...Έχω ταξιδέψει από Νυρεμβέργη για Ανόβερο έτσι ακριβώς και με την μούρη κολλημένη στο τζάμι του τρένου...και με μούτζωνα που δεν είχα δώσει κατιτίς ευρώ παραπάνω για να κάνω κράτηση θέσης...αλλά που να το είχα φανταστεί ότι στην κατά τ' άλλα πολιτισμένη Γερμανία θα μου συνέβαινε κάτι τέτοιο!! Δεν φταίει που ήμαστε στην Ελλάδα, απλά συμβαίνουν παντού ,μπορεί να σου τύχει, μπορεί να μην σου τύχει και ποτέ...