Πως να οργανώσετε μια δημόσια υπηρεσία σε μια δημοκρατική χώρα το 2016

Πως να οργανώσετε μια δημόσια υπηρεσία σε μια δημοκρατική χώρα το 2016 Facebook Twitter
1
Πως να οργανώσετε μια δημόσια υπηρεσία σε μια δημοκρατική χώρα το 2016 Facebook Twitter

1. Οι υπάλληλοι πρέπει να διαλέγονται αποκλειστικά με ψηφοθηρικά κριτήρια. Αν αυτά δεν μπορούν να εξακριβωθούν, οποιαδήποτε συγγένεια με πρόσωπο της κυβέρνησης πρέπει να προσμετράτε θετικά στην αξιολόγηση του υποψήφιου υπαλλήλου.


2. Οι ώρες λειτουργίας πρέπει να αποφασιζονται από του ίδιους τους υπαλλήλους και μπορούν να προσαρμοζονται καθημερινά με βάση τις ανάγκες τους.


3. Ο χρόνος μεταξύ αίτησης και παράδοσης ενός εγγράφου πρέπει να είναι πολύ μεγάλος.


4. Δεν υπάρχει λόγος να δίνονται περισσότερα από ένα έγγραφα κάθε φορά.


5. Η υπηρεσία θα πρέπει να αποθαρρύνει την ανάγνωση περισσότερων από ένα εγγράφων, διότι προκαλεί στραβισμό.


6. Ο υπάλληλος θα πρέπει να θεωρεί τον φορολογουμενο εχθρό του, χασομέρη και εν δυνάμει κλεφτή.


7. Το γραφείο πληροφοριών θα πρέπει να είναι απρόσιτο.


8. Η διακίνηση εγγράφων ενδουπηρεσιακα θα πρέπει να απαγορεύεται. Στην εσχάτη περίπτωση που κάτι τέτοιο είναι εφικτό να απαιτούνται μήνες.


9. Ο μεγαλύτερος εχθρός της δημόσιας υπηρεσίας είναι ο φορολογουμενος πολίτης. Ο καλύτερος φίλος από την άλλη, ο ίδιος ο υπάλληλος ο οποίος δεν έχει κανένα λόγο να την επισκεφτεί.


10. Δεν πρέπει να μπορεί κάνεις να συνεχίσει την δουλειά του την επόμενη μέρα. Η όποια διαδικασία θα πρέπει έτσι να ξεκινάει από την αρχή.


11. Ει δυνατόν να μην υπάρχουν τουαλέτες για το κοινό ώστε να αναγκάζεται να φεύγει.


12. Το ιδανικό θα ήταν να μην μπορεί να μπει κάνεις στο κτήριο.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια
Πολύ φοβάμαι ότι μιλάμε για τους δημοσίους υπαλλήλους παραπέμποντας σε καταστάσεις που αφορούν στα τεκταινόμενα στη δεκαετία του 1980, ενώ η γενίκευση του άρθρου είναι ισοπεδωτική. Μη σπεύσουν κάποιοι να με κατατάξουν στους δημοσίους υπαλλήλους που εκφράζω τη συμπαράστασή μου από λόγους αλληλεγγύης, δεν είμαι. Αυτό που γνωρίζω από προσωπικά μου βιώματα είναι πως όποτε έχω πάει ευγενικός και ξέροντας τι θέλω σε μία υπηρεσία, δεν αντιμετώπισα ποτέ μου κανένα απολύτως πρόβλημα: κανένας δε με έβρισε, κανένας δε με κορόιδεψε και δεν αρνήθηκε ποτέ κάποιος να με εξυπηρετήσει. Το ότι το Δημόσιο δεν είναι τέλειο και ότι πάσχει σε πολλά, είναι μία άλλη μεγάλη κουβέντα.