Η Αρίθα Φράνκλιν ελέγχεται για χρέη στην εφορία μετά τον θάνατο της

Η Αρίθα Φράνκλιν ελέγχεται για χρέη στην εφορία μετά τον θάνατο της Facebook Twitter
0

Το ΙRS (η αμερικανική φορολογική υπηρεσία, αντίστοιχη του ΣΔΟΕ) συνεχίζει τον φορολογικό έλεγχο στην περιουσία της Αρίθα Φράνκλιν και μετά τον θάνατο της, μεταδίδει το Associated Press. 

O  δικηγόρος Ντέιβιντ Μπένετ, ο οποίος διαχειρίζεται τα νομικά ζητήματα της περιουσίας της μεγάλης τραγουδίστριας, ανέφερε πως οι διαχειριστές της περιουσίας έχουν καταβάλει τουλάχιστον 3 εκατ. δολάρια σε φόρους μετά τον θάνατο της βασίλισσας της σόουλ, τον περασμένο Αύγουστο. 

Την προηγούμενη εβδομάδα το TMZ έγραψε ότι το IRS ισχυρίζεται σε έγγραφα που κατέθεσε ότι η τραγουδίστρια οφείλει περισσότερα από 6,3 εκατομμύρια δολάρια σε φόρους από το 2012 έως το 2018 και 1,5 εκατ. δολ. σε πρόστιμα.

Ο δικηγόρος σημείωσε πως το μεγαλύτερο μέρος των προσωπικών φορολογικών υποχρεώσεων της Φράνκλιν είχε πληρωθεί πριν τον θάνατο της, κάτι που ήθελε η ίδια να συμβεί. 

«Έχουμε διαφωνίες με το IRS για το τι θεωρούν εκείνοι "διπλό εισόδημα" καθώς δεν καταλαβαίνουν πως λειτουργεί η βιομηχανία στην οποία εργαζόταν η Αρίθα Φράνκλιν», επεσήμανε ο Μπένετ. 

Τόνισε επίσης πως η μεγάλη τραγουδίστρια είχε πολλά έξοδα κατά τις περιοδείες της. 

«Έπρεπε να πληρώνει τις μεταφορές, τη διαμονή, τους βοηθητικούς τραγουδιστές και τους μουσικούς». 

Η Φράνκλιν πέθανε από καρκίνο στο πάγκρεας τον Αύγουστο στο διαμέρισμά της στο Ντιτρόιτ. Ήταν 76 χρόνων.

Τα έγγραφα που υποβλήθηκαν σε δικαστήριο του Mίσιγκαν μετά το θάνατο της Φράκλιν δεν ανέφεραν την αξία της περιουσίας της, η οποία μπορεί να ανέρχεται σε δεκάδες εκατομμύρια.

Η Φράνκλιν δεν άφησε διαθήκη. Δεν ήταν παντρεμένη και άφησε πίσω της τέσσερις γιους: τον Κλάρενς Φράνκλιν, τον Έντουαρντ Φράνκλιν, τον Κέκαλ Φράνκλιν και τον Τέντι Ρίτσαρντ.

Η τραγουδίστρια είχε στο παρελθόν οικονομικές διαφωνίες καθώς είχε δεχτεί αγωγές από πιστωτές της κατά τις δεκαετίες του 1980 και του 1990.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM