Πώς το τάπερ «αναγεννήθηκε» λόγω της πανδημίας- Εκτινάχθηκαν τα κέρδη και οι μετοχές

Πώς το τάπερ «αναγεννήθηκε» λόγω της πανδημίας- Εκτινάχθηκαν τα κέρδη και οι μετοχές Facebook Twitter
0

Στα μέσα του 20ου αιώνα, η Tupperware βασίστηκε στις κοινωνικές συναθροίσεις για την ανάπτυξή της. Στον 21ο αιώνα, είναι οι κοινωνικές αποστάσεις, λόγω πανδημίας, που φέρνουν «έκρηξη» στις πωλήσεις.

Η πανδημία έπληξε τα εστιατόρια, αλλά ωφέλησε την Tupperware, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι ανοίγουν ξανά βιβλία μαγειρικής και αναζητούν λύσεις για τα περισσεύματα των γευμάτων. Κάπως έτσι θυμήθηκαν ξανά τα τάπερ, με αποτέλεσμα πέντε δεκαετίες μετά τις ημέρες δόξας της, η εταιρεία να γίνει ξανά «it brand».

Τα κέρδη το τελευταίο τρίμηνο τετραπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 34,4 εκατομμύρια δολάρια, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη.

Η Tupperware ήταν σε... μηχανική υποστήριξη, με τις πωλήσεις σε αρνητικό έδαφος, τα πέντε από τα τελευταία έξι χρόνια, μια τάση που φαινόταν να επιταχύνεται αυτή τη χρονιά. Είχαν περάσει από καιρό οι εποχές που μεσουρανούσαν τα Tupperware πάρτι, που ξεκίνησαν το 1948. Ένα σύστημα που λειτούργησε τόσο καλά, που τρεις χρονιές αργότερα τα προϊόντα της εταιρείας βγήκαν στα καταστήματα.

Αλλά άρχισε να πασχίζει από την εποχή που οι οικογένειες άρχισαν να μαγειρεύουν λιγότερο και να βγαίνουν περισσότερο έξω για φαγητό. Μετά, ήρθε η πανδημία του κορωνοϊού, που ανέτρεψε αυτά τα δεδομένα.

Η «έκρηξη» των πωλήσεων αιφνιδίασε σχεδόν τους πάντες και η μετοχή της Tupperware Brands, που καταγράφει άνοδο από τον Απρίλιο, έκανε άλμα 35% σε νέο υψηλό για φέτος. Οι μετοχές από περίπου 1 δολάριο τον Μάρτιο έκλεισαν στα 28,80 δολάρια την Τετάρτη.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη τριμήνου ανέρχονται σε 1,20 δολάρια ανά μετοχή, τριπλάσιο ποσό από αυτό που ανέμενε η Wall Street. Τα έσοδα των 477,2 εκατομμυρίων είναι περίπου 30% πάνω από τις προβλέψεις και 14% πάνω από πέρυσι.

Ο CEO της εταιρείας, Μιγκέλ Φερνάντεζ, απέδωες αυτή την ανάπτυξη στη στροφή στις διαδικτυακές πωλήσεις εν μέσω της πανδημίας, αλλά και την «αυξημένη καταναλωτική ζήτηση», καθώς περισσότεροι καταναλωτές «μαγειρεύουν στο σπίτι και τους απασχολεί η ασφαλής αποθήκευση τροφίμων».

Με πληροφορίες από ΑP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: Σε έκτακτη σύσκεψη ο Ερντογάν - Ελάχιστοι οι ανοιχτοί χώροι συγκέντρωσης πολιτών

Διεθνή / Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: Σε έκτακτη σύσκεψη ο Ερντογάν - Ελάχιστοι οι ανοιχτοί χώροι συγκέντρωσης πολιτών

Οι υπάρχουσες ζώνες συγκέντρωσης είτε είναι ανεπαρκείς είτε έχουν πια αντικατασταθεί από τσιμεντένια κτήρια - Θα μπορούσε ο αναμενόμενος «μεγάλος σεισμός» να έρθει εξασθενημένος μετά τα 6,2 Ρίχτερ;
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Προειδοποίηση Τούρκου γεωλόγου για σεισμούς: «Θα ήταν σοφό να μετακομίσετε από την Κωνσταντινούπολη»

Διεθνή / Προειδοποίηση Τούρκου γεωλόγου για σεισμούς: «Θα ήταν σοφό να μετακομίσετε από την Κωνσταντινούπολη»

Ο διακεκριμένος καθηγητής γεωλογίας, Τζελάλ Σενγκιόρ υπογράμμισε πως «ο χρόνος τελειώνει» εξαιτίας της έλλειψης κατάλληλων προληπτικών μέτρων
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Νύχτα τρόμου στην Κωνσταντινούπολη: Στα πάρκα οι πολίτες - Διχασμένοι οι σεισμολόγοι για τον «μεγάλο σεισμό»

Διεθνή / Νύχτα τρόμου στην Κωνσταντινούπολη: Στα πάρκα οι πολίτες - Διχασμένοι οι σεισμολόγοι για τον «μεγάλο σεισμό»

Αναλυτικά τα σχόλια των Τούρκων επιστημόνων -Εκατοντάδες οι τραυματίες από τον σεισμό - Φωτογραφίες από κόσμο που κοιμάται σε πάρκα και τζαμιά
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Εκμεταλλεύονται τον θάνατο του πάπα: Χάκερς εξαπολύουν απάτες με ψεύτικες ειδήσεις και AI περιεχόμενο

Διεθνή / Εκμεταλλεύονται τον θάνατο του πάπα: Χάκερ εξαπολύουν απάτες με ψεύτικες ειδήσεις και AI περιεχόμενο

Εταιρεία κυβερνοασφάλειας εντοπίζει απάτες στο διαδίκτυο με αφορμή την είδηση του θανάτου του πάπα Φραγκίσκου – Προειδοποιήσεις για "κυβερνοεπιχειρηματικότητα ευκαιρίας"
LIFO NEWSROOM