Η Skroutz προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του «last-mile», στον τελευταίο δηλαδή σταθμό της διανομής των παραγγελιών στον τελικό καταναλωτή, εξαγοράζοντας κατά 100% την εταιρία MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX.
Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην Skroutz να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, εν μέσω πανδημίας, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο και καλύπτοντας το «last mile» που αφορά την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές. Επιπλέον, ενισχύεται η δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τιςσυνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η απόκτηση της εταιρίας εντάσσεται στο όραμα και την στρατηγική ανάπτυξης της Skroutz να προσφέρει «τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών» σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του χρήστη.
Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ώστε να εξυπηρετεί ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών πανελλαδικά.
Η SendX είναι το εμπορικό courier brand της MYJOBNOWDelivery. H MYJOBNOW Delivery ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2019 ως spin-off της MYJOBNOW με διοίκηση τους Στέφανο Κατσίμπα, Αγαμέμνονα Παπάζογλου και Αλέξανδρο Παπασπυρίδη. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως.
Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Skroutz, δήλωσε σχετικά ότι «Το Skroutz εισέρχεται πλέον σε μία νέα εποχή στην οποία πρωτοστατεί η ολοκληρωμένη εμπειρία του καταναλωτή από τα πρώτα βήματα με την είσοδο στην πλατφόρμα, την αναζήτηση προϊόντων από αξιόπιστους συνεργάτες, τις ασφαλείς και ευέλικτες συναλλαγές και τέλος την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στον καταναλωτή. Αντιλαμβανόμενοι τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά και με στόχο να επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προχωρούμε σε καθετοποίηση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων, παρέχοντας νέες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο «last-mile», το τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό τμήμα στο «ταξίδι» του χρήστη στο www.skroutz.gr».