Η PETA ζητά από όλους να πάψουν να χρησιμοποιούν το «γουρούνι» και την «κότα» ως προσβολές

Η PETA ζητά από όλους να πάψουν να χρησιμοποιούν το «γουρούνι» και την «κότα» ως προσβολές Facebook Twitter
Pixabay
0

Η φιλοζωική οργάνωση PETA ζητά από όλους να σταματήσουν να χρησιμοποιούν ονόματα ειδών ζώων ως προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. 

Σε tweet της η ακτιβιστική ομάδα παρατηρεί πως η χρήση όρων όπως το «γουρούνι» και η «κότα» στο πλαίσιο λεκτικών επιθέσεων, υποτιμά τα ζώα προβάλλοντας πάνω σε αυτά αρνητικές ιδιότητες των ανθρώπων.

Η PETA προειδοποιεί πως αυτού του είδους η γλώσσα είναι σπισιστική και υπογραμμίζει πως «το να αποκαλεί κάποιος, κάποιον άλλον «ζώο» ως προσβολή, μπορεί να επιτείνει την ταλαιπωρία των ζώων» αφού «όλη η φρίκη στην οποία υπόκεινται τα ζώα είναι ριζωμένη στην εσφαλμένη ιδέα ότι έχουν μικρότερη αξία από εμάς και δεν αξίζουν τον σεβασμό μας». 


Η οργάνωση εξηγεί πως αυτή η πρακτική «διαιωνίζει την ιδέα ότι τα ζώα είναι πονηρά, βρώμικα ή άκαρδα, απο-ευαισθητοποιώντας το κοινό και κανονικοποιώντας τη βία σε βάρος των ζώων».

Αντίθετα, υπογραμμίζει η Peta, ζώα όπως τα γουρούνια είναι ευφυή και έχουν περίπλοκη κοινωνική ζωή ενώ τα φίδια είναι έξυπνα και διατηρούν οικογενειακές σχέσεις. Η PETA κάνει έκκληση προς όλους να απεμπλακούν από τον αρνητικό τρόπο σκέψης που μειώνει τη σημασία άλλων ζώων. «Πάντα να είστε ευγενικοί και αναλογιστείτε την πιθανότητα να μην χρησιμοποιείται καθόλου προσβολές».

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM