«Greece is bliss»: H SKY express προβάλλει ξανά τη χώρα και διευρύνει τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού

«Greece is bliss»: H SKY express προβάλλει ξανά τη χώρα και διευρύνει τις προοπτικές του ελληνικού Τουρισμού. Facebook Twitter
0

Την εκστρατεία προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό συνεχίζει για μία ακόμα χρονιά η SΚΥ express με την καμπάνια «Greece is bliss», στοχεύοντας στο να αναδείξει τις απεριόριστες δυνατότητες που μπορεί να παρέχει η χώρα μας στο διεθνές κοινό.

Η SKY express αφουγκραζόμενη τις διεθνείς τάσεις στην εργασία καλεί τους φίλους της χώρας μας να επισκεφθούν τους ελληνικούς προορισμούς όχι μόνο για διακοπές, αλλά και να μας επισκεφθούν άμεσα από τις 15 Μαΐου με το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού κ να εργάζονται στο το ξεχωριστό ελληνικό φυσικό περιβάλλον. 

«Greece is bliss»: H SKY express προβάλλει ξανά τη χώρα και διευρύνει τις προοπτικές του ελληνικού Τουρισμού. Facebook Twitter

Μέσα από το μήνυμα «WORKING FROM A DISTANCE?», η SKY express καινοτομεί ξανά προβάλλοντας τις δυνατότητες της χώρας μας να αποτελέσει έναν τόπο εργασίας από απόσταση για τους φίλους της, δράση με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και τον τουρισμό της χώρας μας.

Η καμπάνια «Greece is Bliss» είναι και φέτος βασισμένη σε φωτογραφίες της βραβευμένης Ελληνίδας ταξιδιωτικής φωτογράφου, Μαρίνας Βερνίκου οι οποίες αναδεικνύουν τη μοναδικότητα των ελληνικών τοπίων.

Η SKY express, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική εταιρεία, συμβάλλει και φέτος στην άμεση επανεκκίνηση της ελληνικής τουριστικής οικονομίας, παρέχοντας ανταγωνιστικές υπηρεσίες και ναύλους για κάθε ταξιδιώτη. Μέσα από την καινοτόμο οπτική της προτείνει μια νέα στρατηγική αντίληψη για τον ελληνικό τουρισμό, διευρύνει τις προοπτικές των προορισμών που εξυπηρετεί και δίνει ώθηση στις τοπικές κοινωνίες και στην εθνική οικονομία.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM