Η Stoiximan παρουσιάζει τον Rex, τον καλύτερο φίλο του Euro, στη νέα της τηλεοπτική καμπάνια

O πιο πιστός φίλος του Euro είναι ο... Rex της Stoiximan (Video) Facebook Twitter
0

Η νέα καμπάνια της Stoiximan επικεντρώνεται στην τέλεια σχέση που έχει ο Rex με τον καλύτερό του φίλο, τον Αλέξανδρο, με τον οποίο κάνουν σχεδόν τα πάντα μαζί. Όμως, φέτος η σχέση «δοκιμάζεται», καθώς το Euro φαίνεται να αλλάζει τα δεδομένα. Ο Rex δεν το βάζει κάτω και είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα ώστε να… γυρίσει το παιχνίδι και να ζήσει τη μεγάλη ποδοσφαιρική γιορτή σαν μέλος της ομάδας.

Άλλωστε, σύμφωνα και με το tagline της καμπάνιας της Stoiximan, κανείς δεν χάνει αυτό το Ευρωπαϊκό!

Κάπως έτσι λοιπόν, γεννήθηκε ο Ρεξ. Μια σχέση σκύλου και ανθρώπου, μια ανιδιοτελής αγάπη άνευ όρων που όμως βρίσκει μικρό εμπόδιο σε μια άλλη μεγάλη αγάπη, αυτή του ποδοσφαίρου. Ειδικά σε ένα μεγάλο event, όπως το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που τόσο μας έλειψε και κανείς δεν θα χάσει μετά από τόση αναμονή και υπομονή. «Κανείς δεν χάνει αυτό το Ευρωπαϊκό» πλέον, ούτε ο Ρεξ, ο οποίος στην προσπάθειά του να γίνει μέρος της ποδοσφαιρικής παρέας και να συμμετάσχει στη γιορτή, θα διαβάσει, θα ενημερωθεί και θα παρακολουθήσει συστήματα και τακτικές, φτάνοντας στο σημείο να «προτείνει» και να έχει γνώμη.

Το εντυπωσιακό αποτέλεσμα της ταινίας προέκυψε από τη συνεργασία της Stoiximan με τη διαφημιστική εταιρεία Another Circus, την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki, ενώ στα γυρίσματα συμμετείχαν ειδικοί εκπαιδευτές.

Μια υπέροχη ταινία, κινηματογραφική σχεδόν, που θα μας συντροφεύσει σε όλο το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Μάλιστα, οι μικρότερες ταινίες (cuts) έρχονται με πολλές εκπλήξεις. Η συνέχεια στη Stoiximan.

Δείτε το βίντεο εδώ:

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM