Η φουτουριστική μάσκα ηλίου «αλά Καρντάσιαν» - Για την προστασία του προσώπου

Absurd Full-Face Sunglasses Are A Personal Screen Protector For Your Face Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: Amazon Japan
0

Την αρχή έκανε η Κιμ Καρντάσιαν εμφανιζόμενη με full face δημιουργία από το οίκο Balenciaga στο Met Gala. Τώρα, μια άλλη εταιρεία με άλλο αξεσουάρ φιλοδοξεί να παγιώσει τη στυλιστική τάση, κάνοντάς τη χρήσιμη στην καθημερινότητα.

Μια εξωπραγματική, φουτουριστική μάσκα ηλιοπροστασίας παρουσίασε γιαπωνέζικη εταιρεία. 


Η μάσκα καλύπτει με ένα τεράστιο πολωμένο γυαλί ηλίου τα μάτια, τη μύτη, το πηγούνι, κοινώς το μεγαλύτερο μέρος του προσώπου, προστατεύοντάς το από τις βλαβερές επιπτώσεις της υπεριώδους ακτινοβολίας. 

Absurd Full-Face Sunglasses Are A Personal Screen Protector For Your Face Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: Amazon Japan
Absurd Full-Face Sunglasses Are A Personal Screen Protector For Your Face Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: Amazon Japan

Σύμφωνα με τους εμπνευστές του γκάτζετ, η μάσκα ηλίου είναι αντιανεμική, αντιθαμπωτική και απρόσβλητη από τη σκόνη. 

Είναι κατασκευασμένη από υψηλής ποιότητας πολυανθρακικών που την καθιστούν εξαιρετικά ανθεκτική και διατηρούν άθικτο το σχήμα της υπό πίεση. 

Absurd Full-Face Sunglasses Are A Personal Screen Protector For Your Face Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: Amazon Japan
Absurd Full-Face Sunglasses Are A Personal Screen Protector For Your Face Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: Amazon Japan


Οι επίδοξοι κάτοχοί της μπορούν να τη φορούν απλώς περνώντας τα στηρίγματά της πίσω από τα αυτιά τους, κοινώς όπως κάνουν με τα συμβατικά γυαλιά ηλίου. 


Παρά την προχωρημένη έως αλλόκοτη όψη που δίνουν σε όσους τη φορούν, ίσως αποδειχτούν εξαιρετικά χρήσιμα και βολικά για όσους βαριούνται την καθημερινή χρήση της αντηλιακής κρέμας. 
 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM