Το BBC δε θέλει καμία σειρά με αναφορές στον κορωνοϊό, απέρριψε παραγωγή με πρωταγωνιστή τον Ρέιφ Φάινς

Το BBC δε θέλει καμία σειρά με αναφορές στον κορωνοϊό, απέρριψε παραγωγή με πρωταγωνιστή τον Ρέιφ Φάινς Facebook Twitter
Ο Ρέιφ Φάινς. Φωτο: Charles Sykes/APA
0

Ένα τηλεοπτικό δράμα σε σενάριο και σκηνοθεσία του διάσημου Βρετανού συγγραφέα σερ Ντέιβιντ Χέαρ, σε παραγωγή του πρώην διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου της Αγγλίας σερ Νίκολας Χάντερ και με πρωταγωνιστή τον Ρέιφ Φάινς είναι κάτι που θα ενθουσίαζε κάθε ραδιοτηλεοπτικό φορέα. Αλλά ο βραβευμένος θεατρικός συγγραφέας κατηγόρησε το BBC ότι απέρριψε το έργο που έγραψε, με τη δικαιολογία ότι το κοινό δεν έχει όρεξη για το θέμα του: την πανδημία του κορωνοϊού.

Ο Χέαρ υποστήριξε στη δήλωσή του ότι «η βασική δυσκολία είναι πως όλοι είναι απολύτως πεπεισμένοι ότι κανείς δεν θέλει να μάθει τίποτα για τον Covid-19. Αν μιλήσετε, για παράδειγμα, με ανθρώπους στο BBC, θα πουν απλώς: «Ω, δώστε μου ένα δράμα για οποιοδήποτε άλλο θέμα εκτός από τον Covid - οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για τον Covid.» Αλλά δεν υπάρχει απολύτως καμία απόδειξη για αυτό, αφού το κοινό είδε την ταινία Help του Τζακ Θορν για την κρίση που αφορά την φροντίδα των ηλικιωμένων στα σπίτια τους με μεγάλο ενδιαφέρον και η παραγωγή προσέλκυσε ένα κοινό 3 εκατομμυρίων θεατών, καθιστώντας το, την δεύτερη πιο επιτυχημένη παραγωγή του Channel 4.

Ο Χέαρ υποστηρίζει ότι το BBC δε θέλει να προβάλλει καμία σειρά που μπορεί να έχει αντιδράσεις ή αμφισβητήσεις και προτιμά να έχει στο πρόγραμμά του αστυνομικές σειρές, αλλά έτσι δεν εκπληρώνει το ρόλο του ως δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας.

Μια σκηνική εκδοχή του έργου του Χέαρ, Beat the Devil έκανε πρεμιέρα πέρυσι με πρωταγωνιστή τον Φάινς στο Bridge Theatre του Λονδίνου. Το Observer το περιέγραψε ως «εκρηκτικό».

Το σκηνοθέτησε ο Χάντερ, πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, και θα είναι διαθέσιμο στο Freeview, στις 11 Νοεμβρίου.

Οι παραγωγές του Hare για σκηνή, τηλεόραση και κινηματογράφο έχουν κερδίσει πολλά διεθνή βραβεία, συμπεριλαμβανομένου ενός Olivier για το Racing Demon, το αριστούργημα του για την Εκκλησία της Αγγλίας σε κρίση, και έχει κερδίσει υποψηφιότητες για Όσκαρ για το The Hours και το The Reader.

Η ανταπόκριση από όσους είδαν τη σκηνική εκδοχή του Beat the Devil και τη βρήκαν «αποκαλυπτική» τον έπεισε ότι το κοινό θα παρακολουθούσε ένα δράμα για τον Covid-19. Περιέγραψε τον ιό ως «μια βρώμικη βόμβα που ρίχνεται στο σύστημά σου», όπου «δεν ξέρεις ποια θα είναι τα αποτελέσματα». Το δράμα του εξερευνά την ασθένειά του, την ανάρρωση, την οργή του επιζώντος και, τελικά, το να είναι απλώς «χαρούμενος που είναι ζωντανός».

Στο έργο, επικρίνει τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς του υπουργικού συμβουλίου και τις αποτυχίες τους, συμπεριλαμβανομένης της «έλλειψης προσωπικού, προστατευτικού εξοπλισμού, που έχει οδηγήσει σε μαζικές λοιμώξεις και θανάτους αρκετών νοσηλευτών και γιατρών» και τη «μαζική σφαγή» όπως προέκυψε από τη μεταφορά μολυσμένων ασθενών από νοσοκομεία σε οίκους φροντίδας. Ο Χέαρ δε δίστασε να επικρίνει τον Μπόρις Τζόνσον λέγοντας ότι περιβάλλεται σκόπιμα από ένα προσωπικό και υπουργούς κατώτερους προκειμένου να λάμπει ανάμεσά τους. «Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο υπουργικό συμβούλιο. Δεν έχω δει ποτέ ανθρώπους που σίγουρα δεν θα επιτρέπατε να διευθύνουν ένα θέατρο στο οποίο θα συμμετείχατε. Δεν θα τους εμπιστευόσουν σε ένα κινηματογραφικό πλατό».

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τζέρι Σάινφελντ δηλώνει πλέον ότι δεν πιστεύει ότι η «ακραία αριστερά» έχει καταστρέψει την κωμωδία

Πολιτισμός / Ο Τζέρι Σάινφελντ δηλώνει πλέον ότι δεν πιστεύει ότι η «ακραία αριστερά» έχει καταστρέψει την κωμωδία

Παραδέχεται πως αυτή η άποψη ήταν λανθασμένη και αναφέρει πως οι κωμικοί πρέπει να προσαρμόζονται στις αλλαγές της κοινωνίας, όπως κάνουν οι σκιέρ όταν πλοηγούνται σε δύσκολες πίστες
LIFO NEWSROOM
Η Τζέιν Φόντα θα τιμηθεί με το βραβείο Lifetime Achievement SAG 2025

Πολιτισμός / Η Τζέιν Φόντα θα τιμηθεί με το βραβείο Lifetime Achievement SAG 2025

Η πρόεδρος του σωματείου, Φραν Ντρέσερ, χαρακτήρισε τη Φόντα «μια πρωτοπόρο και εξαιρετικά ταλαντούχα, μια δυναμική προσωπικότητα που έχει διαμορφώσει το τοπίο της ψυχαγωγίας, της ακτιβιστικής δράσης και της κουλτούρας με αδιάκοπο πάθος»
LIFO NEWSROOM
65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Έναρξη με «Maria» και Αντζελίνα Τζολί

Πολιτισμός / 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Έναρξη με «Maria» και Αντζελίνα Τζολί

Η πολυαναμενόμενη ταινία του Πάμπλο Λαραΐν για τη Μαρία Κάλλας θα ανοίξει το φετινό φεστιβάλ - Λήξη με την ταινία «The End» του Τζόσουα Οπενχάιμερ, παρουσία του υποψήφιου για Όσκαρ σκηνοθέτη.
LIFO NEWSROOM
«Joker: Folie à Deux»: Αναμένεται να χάσει έως 200 ελατ. δολάρια από τις εισπράξεις

Πολιτισμός / «Joker: Folie à Deux»: Αναμένεται να χάσει έως 200 εκατ. δολάρια από τις εισπράξεις

Η Warner Bros. υπερασπίστηκε την ταινία, τονίζοντας ότι συνεχίζει να παίζεται στους κινηματογράφους και αναμένεται να κερδίσει περισσότερα έσοδα όταν κυκλοφορήσει στις πλατφόρμες οικιακής ψυχαγωγία
LIFO NEWSROOM
Φονικά χαμόγελα, Ιρλανδοί ράπερ και ο Ντόναλντ Τραμπ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φονικά χαμόγελα, Ιρλανδοί ράπερ και ο Ντόναλντ Τραμπ από αύριο στους κινηματογράφους

Από τη βιογραφία του Ντόναλντ Τραμπ και το κοψοχολιαστικό «Smile 2» μέχρι τη ρομαντική φαντασία του «Beast» και το απόλυτο crowdpleaser «Kneecap», το κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας προέκυψε πολύ δυνατό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ελίζαμπεθ Τέιλορ: «Ήμασταν τρομοκρατημένοι»- Ο γιος της θυμάται την εποχή όπου ήταν εθισμένη σε αλκοόλ και ναρκωτικά

Πολιτισμός / Ο γιος της Ελίζαμπεθ Τέιλορ αποκαλύπτει πώς η μητέρα του δέχτηκε να μπει σε κέντρο αποκατάστασης

Η διάσημη σταρ ήταν εθισμένη στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά - Ο γιος της, Christopher Wilding, εξηγεί ότι η Τέιλορ υπέφερε από φυσικούς πόνους, ιδιαίτερα στην πλάτη, που την οδήγησαν στη χρήση ισχυρών αναλγητικών φαρμάκων
LIFO NEWSROOM
Ο Πολ Μεσκάλ στο νέο εξώφυλλο της GQ: Ο άνθρωπος πίσω από τους ρόλους και η νέα πρόκληση του «Gladiator II»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο νέο εξώφυλλο του GQ: Ο άνθρωπος πίσω από τους ρόλους και η νέα πρόκληση του «Gladiator II»

Αναφερόμενος στην επαγγελματική του πορεία, ο Μεσκάλ παραδέχεται ότι ο ρόλος του Connell στο Normal People τον εκτόξευσε σε μια νέα κλίμακα δημοσιότητας, αλλά του έδωσε και την ευκαιρία να εξελιχθεί ως ηθοποιός
LIFO NEWSROOM