Μετάλλαξη Όμικρον: Τα 8 συμπτώματα που εμφανίζονται στους πλήρως εμβολιασμένους

Ιός σε μικροσκόπιο Facebook Twitter
Quinten Braem on Unsplash
0

Τρία συμπτώματα της μετάλλαξης Όμικρον φαίνεται να είναι συνηθέστερα σε άτομα που έχουν εμβολιαστεί πλήρως.

Ερευνητές στη Νορβηγία διεξήγαγαν μελέτη στην οποία συμμετείχαν 111 άτομα από πάρτι, εστία της Όμικρον, που έγινε στις 26 Νοεμβρίου. Εξ αυτών, οι 66 διαγνώστηκαν με κορωνοϊό 15 θεωρήθηκαν «πιθανά κρούσματα του ιού», σύμφωνα με την Independent.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύτηκαν στο ευρωπαϊκό επιστημονικό περιοδικό Eurosurveillance, διαπίστωσαν ότι υπήρξαν 8 βασικά συμπτώματα στους πλήρως εμβολιασμένους ασθενείς. Αυτά ήταν: βήχας, καταρροή, κόπωση, πονόλαιμος, πονοκέφαλος, μυϊκοί πόνοι, πυρετός, φτάρνισμα.

Ο βήχας, η καταρροή και η κόπωση φαίνεται ότι ήταν στην πραγματικότητα τα πιο κοινά στους εμβολιασμένους, ενώ λιγότερο συχνά ήταν το φτέρνισμα και ο πυρετός. Οι ειδικοί στη δημόσια υγεία έχουν προσθέσει επίσης τη ναυτία στη λίστα των συμπτωμάτων σε εμβολιασμένα άτομα που έχουν προσβληθεί από την Όμικρον.

Το εμβόλιο προστατεύει από σοβαρές μορφές της νόσου, ωστόσο, είναι πιθανό κανείς να κολλήσει κορωνοϊό ακόμα κι αν έχει πλήρως εμβολιαστεί.

Τα ήπια συμπτώματα φέρεται να δυσκολεύουν ορισμένους να διακρίνουν τον κορωνοϊό από το κοινό κρυολόγημα.Ο καθηγητής Τιμ Σπέκτορ, ο οποίος δημιούργησε το βρετανικό σύστημα που επιτρέπει την ανάλυση της εξάπλωσης του κορωνοϊού στη χώρα), αναφέρει ότι περίπου το 50% των «νέων κρυολογημάτων» σήμερα είναι στην πραγματικότητα κορωνοϊός.

Με πληροφορίες gandul.ro

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Έλον Μασκ καταργεί εποπτικές αρχές για να προωθήσει ανεμπόδιστα το σύστημα πληρωμών «Χ Money»

Διεθνή / Το σύστημα πληρωμών «Χ Money» του Έλον Μασκ και γιατί καταργεί τις εποπτικές αρχές

Οι τραπεζικές υπηρεσίες «μεταναστεύουν» στο διαδίκτυο χωρίς σαφή ομοσπονδιακή ρυθμιστική αρχή για την επίβλεψή τους και ο Έλον Μασκ θέλει να γίνει κυρίαρχος των ψηφιακών πληρωμών
ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM