Τα μέλη της Ακαδημίας δεν θα είναι τα μόνα που θα ψηφίσουν φέτος τις αγαπημένες τους ταινίες ενόψει των 94ων Βραβείων Όσκαρ.
Ξεκινώντας από αυτήν τη Δευτέρα, οι χρήστες του Twitter θα μπορούν να ψηφίζουν τις αγαπημένες τους ταινίες που κυκλοφόρησαν το 2021 — ανεξάρτητα από το αν η ταινία ήταν υποψήφια για Όσκαρ — χρησιμοποιώντας το hashtag #OscarsFanFavorite.
Η ταινία που θα λάβει τις περισσότερες ψήφους θαυμαστών έως τις 3 Μαρτίου θα αναγνωριστεί κατά τη διάρκεια των βραβείων που θα μεταδοθούν στις 27 Μαρτίου.
Vote for your to favorite movie of 2021 for a chance to win a trip to the 95th #Oscars in 2023.
— The Academy (@TheAcademy) February 14, 2022
Vote up to 20 times per day until 3/3 by tweeting your movie pick with #OscarsFanFavorite & #Sweepstakes or by visiting https://t.co/HjaTjZfexf. pic.twitter.com/rsu45WkxXh
Ωστόσο, οι εκπλήξεις για το κοινό δεν σταματούν εδώ καθώς τρεις χρήστες του Twitter που ψήφισαν κατά την περίοδο από 14 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου θα επιλεγούν —μαζί με τους καλεσμένους τους— για ένα ταξίδι με όλα τα έξοδα πληρωμένα, στο Λος Άντζελες για να παρουσιάσουν ένα βραβείο Όσκαρ στην επόμενη τελετή το 2023.
«Είμαστε κατενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το Twitter και βοηθάμε να χτιστεί αυτή η σχέση με το κοινό. Μέσω αυτής της διαδικασίας, χρήστες των social media από όλο τον κόσμο θα έχουν την ευκαιρία να εμπλακούν στην τελετή των Όσκαρ σε πραγματικό χρόνο και να γίνουν μέρος αυτής της μοναδικής εμπειρίας για πρώτη φορά», δήλωσε η υπεύθυνη επικοινωνίας Μέριλ Τζόνσον, σε επίσημη ανακοίνωση.
Αν και η αγαπημένη ταινία που θα επιλέξουν χρήστες του Twitter δεν θα είναι επίσημη κατηγορία Όσκαρ, θα δώσει στους θαυμαστές την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους για τις καλύτερες ταινίες του 2021, ειδικά αν δεν έλαβαν υποψηφιότητα από την Ακαδημία.
Επιπλέον οι χρήστες του Twitter θα μπορούν επίσης να κάνουν tweet την αγαπημένη τους σκηνή από ταινία του 2021 χρησιμοποιώντας το #OscarsCheerMoment.
Οι νικήτριες σκηνές θα προβληθούν στην τελετή των Όσκαρ, μαζί με τα tweets των θαυμαστών και πέντε χρήστες που συμμετείχαν στην καμπάνια θα λάβουν ένα πακέτο δώρων που περιλαμβάνει έναν ολόκληρο χρόνο δωρεάν εισιτηρίων κινηματογράφου σε σινεμά της επιλογής τους, συνδρομές σε υπηρεσίες streaming και αντικείμενα από το κατάστημα του Academy Museum.
Και στις δύο περιπτώσεις, οι χρήστες του Twitter θα μπορούν να δημοσιεύουν tweets έως και 20 φορές την ημέρα.
Με πληροφορίες από The Hollywood Reporter