Το TikTok ανακοίνωσε πως σκοπεύει να μοιράζεται μερίδιο των εσόδων με τους πιο κορυφαίους δημιουργούς περιεχομένου, υιοθετώντας ένα μοντέλο που χρησιμοποιείται ήδη από τους ανταγωνιστές του.
Το TikTok έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλές τα τελευταία χρόνια με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, ωστόσο έχει δεχθεί έντονη κριτική επειδή δεν προσφέρει ακόμη ουσιαστικό τρόπο για να κερδίζουν χρήματα οι δημιουργοί περιεχομένου
Με το νέο πρόγραμμα «TikTok Pulse», εταιρείες θα μπορούν να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους μαζί με κορυφαία βίντεο της πλατφόρμας σε συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως υγεία, μόδα, μαγειρική, gaming και άλλα - και οι δημιουργοί θα παίρνουν μερίδιο.
«Θα αρχίσουμε να διερευνούμε το πρώτο μας πρόγραμμα διαμοιρασμού διαφημιστικών εσόδων με δημιουργούς, δημόσια πρόσωπα και εκδότες», ανέφερε η εταιρεία, θυγατρική της κινεζικής εταιρείας τεχνολογίας ByteDance.
Μόνο οι δημιουργοί με τουλάχιστον 100.000 subscribers θα συμμετέχουν στην πρώτη φάση του προγράμματος, είπε το TikTok .
Η Sandie Hawkins, γενική διευθύντρια της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική, δήλωσε στο Verge ότι το Pulse θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ τον Ιούνιο και ότι οι εγκεκριμένοι δημιουργοί θα λαμβάνουν το 50% των διαφημιστικών εσόδων.
Το 2021, τα έσοδα του TikTok ανήλθαν στα 4,6 δισ. δολάρια, ποσό υπερδιπλάσιο από τα έσοδα του προηγούμενου έτους, αλλά σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το Snapchat, που μετρά περίπου 300 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες.
Άλλες μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως YouTube, Instagram και Snapchat, έχουν ήδη εφαρμόσει παρόμοια συστήματα.
Με πληροφορίες από AFP