Οι διαφημίσεις μπορεί να μπουν στο Netflix έως τα τέλη του χρόνου

Οι διαφημίσεις μπορεί να μπουν στο Netflix έως τα τέλη του χρόνου Facebook Twitter
0

Το Netflix μπορεί να εισάγει τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα- σε αντάλλαγμα με πιο φτηνή συνδρομή- νωρίτερα από ότι φαινόταν αρχικά: έως τα τέλη του χρόνου, σύμφωνα με πρόσφατο υπόμνημα προς το προσωπικό της εταιρείας. 

Σε αυτό στελέχη του Netflix ανέφεραν ότι στοχεύουν να εισάγουν τη συνδρομή με τις διαφημίσεις το τελευταίο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με δύο πηγές που επικαλούνται οι New York Times. Επίσης, ανέφεραν ότι περίπου την ίδια εποχή θα ληφθούν και μέτρα για τους συνδρομητές που δανείζουν τον κωδικό τους σε άλλους

Τον προηγούμενο μήνα το Netflix αιφνιδίασε όταν αποκάλυψε ότι θα αρχίσει να προσφέρει συνδρομή με χαμηλότερη τιμή, η οποία θα περιλαμβάνει διαφημίσεις. Επί χρόνια η εταιρεία δήλωνε δημοσίως ότι οι διαφημίσεις δεν θα μπουν ποτέ στην πλατφόρμα streaming, όμως τώρα αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις. Το πρώτο τρίμηνο έχασε 200.000 συνδρομητές- κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά έπειτα από δέκα χρόνια- και αναμένει να χάσει άλλα δύο εκατομμύρια τους επόμενους μήνες. 

Αρχικά ο Ριντ Χάστινγκς co-CEO του Netflix, είχε πει σε επενδυτές ότι η εταιρεία θα εξετάσει την πιθανότητα να εισάγει τις διαφημίσεις τα επόμενα ένα ή δύο χρόνια. Όμως το τελευταίο υπόμνημα ανέφερε ότι το χρονοδιάγραμμα έχει επισπευστεί. 

Άλλες πλατφόρμες έχουν παρόμοιες προβλέψεις. Για παράδειγμα, το HBO Max χρεώνει 15 δολάρια τον μήνα για υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις και 10 δολάρια με διαφημίσεις. Στο υπόμνημα προς τους εργαζομένους τα στελέχη του Netflix επικαλέστηκαν τον ανταγωνισμό, σημειώνοντας ότι το HBO και το Hulu έχουν καταφέρει «να διατηρήσουν ισχυρά brand ενώ προσφέρουν υπηρεσίες με διαφημίσεις». 

Κάθε μεγάλη εταιρεία streaming, εκτός από την Apple, έχει ανακοινώσει ή διαθέτει υπηρεσίες με υποστήριξη διαφημίσεων, επεσήμαναν ακόμη τα στελέχη του Netflix. «Για καλό λόγο, οι άνθρωποι θέλουν επιλογές με χαμηλότερη τιμή», συμπλήρωσαν. 

Επίσης, τον προηγούμενο μήνα το Netflix ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να χρεώνει περισσότερο τους συνδρομητές που δανείζουν τους κωδικούς τους σε άλλους. Στο υπόμνημα, τα στελέχη ανέφεραν ότι η χρέωση για τις διαφημίσεις θα εισαχθεί «μαζί με τα ευρύτερα πλάνα μας για χρέωση για το μοίρασμα». 
 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM