Μία από τις πιο φυσιολογικές λειτουργίες του γυναικείου σώματος, η περίοδος, συνεχίζει να αποτελεί ταμπού.
Την ώρα που η Ισπανία αναμένεται να γίνει η πρώτη χώρα που θα δίνει τριήμερη άδεια από την εργασία σε γυναίκες που υποφέρουν από συμπτώματα βαριάς περιόδου, το ζήτημα συνεχίζει να περιβάλλεται από σιωπή, έχοντας σοβαρό κοινωνικό και πολιτικό αντίκτυπο στην ισότητα των φύλων.
Σε μια προσπάθεια, εξάλειψης των ταμπού μια σουηδική εταιρεία κυκλοφόρησε κόκκινα δημητριακά σε σχήμα μήτρας. Το «Period Crunch κυκλοφόρησε από την σουηδική μάρκα Intimina, η οποία θέλησε να βάλει το δικό της λιθαράκι στο ζήτημα της περιόδου.
Τα δημητριακά δημιουργήθηκαν μετά από έρευνα σε περισσότερους από 2.000 ενήλικες που αποκάλυψε ότι σχεδόν οι μισοί άνθρωποι ντρέπονταν να μιλήσουν για την περίοδο, ενώ σχεδόν το 80% δεν συζητήσει ποτέ για την έμμηνο ρύση στο περιβάλλον του, όπως αναφέρει το Yahoo Life UK. Επιπλέον, το 82% των συμμετεχόντων δεν γνώριζε πού βρισκόταν η μήτρα.
Η συσκευασία του Period Crunch φέρει διαγράμματα με το γυναικείο αναπαραγωγικό σύστημα και περιλαμβάνει στατιστικά στοιχεία σχετικά με την περίοδο.
Φέρνοντας στο τραπέζι του πρωινού τα δημητριακά αυτά, η Intimina ελπίζει ότι οι οικογένειες θα μπορούν να αισθάνονται πιο άνετα με να συζητήσουν αυτή την φυσιολογική διαδικασία.
Η Intimina, η οποία ειδικεύεται σε προϊόντα όπως κύπελλα εμμήνου ρύσης, δεν πουλά τα δημητριακά, ωστόσο, όσοι θέλουν να αποκτήσουν το Period Crunch μπορούν να στείλουν email στην εταιρεία σχετικά με την διαθεσιμότητα.