Το CNN θα σταματήσει την υπερβολική χρήση του μηνύματος «ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ»

CNN cutting back on over-hyping everything as "breaking news" Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Το CNN θέλει να σταματήσει την υπερβολική χρήση του μηνύματος «έκτακτων ειδήσεων». 

Σε ένα εταιρικό υπόμνημα που εστάλη στους εργαζόμενους από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Chris Licht, ζητείται από τους δημοσιογράφους και τους παραγωγούς να περιορίσουν τη χρήση του μηνύματος "breaking news" - «έκτακτη είδηση», καθώς συσσωρεύονται παράπονα πως το νόημά του «έχει χαθεί για το κοινό».


Ο Licht τόνισε πως το ειδησεογραφικό κανάλι πρέπει να λέει την αλήθεια, και πως στην εποχή των «ατέλειωτων προσπαθειών για εντυπωσιασμό», πρέπει να επιστρέψουν στις ρίζες τους, ενημερώνοντας χωρίς να προκαλουν ανησυχία στους τηλεθεατές. 


Σύμφωνα με το Axios, η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η νέα διοίκηση θέλει να μειώσει τα προγράμματα πολιτικών - κομματικών θέσων, θέτοντας ως προτεραιότητα την παραδοσιακή δημοσιογραφία. 

Για να επιτευχθεί αυτό, ο επικεφαλής του γραφείου, Sam Feist, ανέλαβε να δώσει νέες κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με το τι συνιστά έκτακτη είδηση, για τον σταθμό, το ύφος και το περιεχόμενό του. 


Όπως συνόψισε ο Licht, το 24ωρο ειδησεογραφικό κανάλι πρέπει να παραμείνει «ενεργό, σχετικό και σεβαστό» - και ίσως, ένας τρόπος για να ξανακερδίσει ο σταθμός τηλεθεατές είναι να μην υπερτονίζονται όλα όσα παρουσιάζονται στην οθόνη. 

Με πληροφορίες από Axios και New York Times

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM