Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive Facebook Twitter
0

Η Anytime, το direct brand της Interamerican, μας οδηγεί σε έναν κόσμο όπου η ασφαλής οδήγηση επιβραβεύεται, μέσα από το καινοτόμο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive.

Η νέα μοντέρνα τηλεοπτική καμπάνια της Anytime, παρουσιάζει τέσσερις πρωταγωνιστές να μοιράζονται στιγμές από την καθημερινή τους μετακίνηση με το αυτοκίνητό τους. Με ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο, οι συνήθειες των οδηγών μετατρέπονται σε ένα μωσαϊκό καλών πρακτικών οδήγησης, με απώτερο στόχο την ασφάλεια κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων. Οι οδηγοί, με αρωγό το πρόγραμμα Smart Drive, επιβραβεύονται για τη σωστή οδηγική συμπεριφορά τους, καθώς αποφεύγουν συνειδητά να χρησιμοποιούν το κινητό τους, διατηρούν τα όρια ταχύτητας, επιβραδύνουν και φρενάρουν ομαλά, μειώνοντας ταυτόχρονα και τα ετήσια ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους.

Το πρόγραμμα ασφάλισης Smart Drive, έχει κύριο στόχο την εκπαίδευση των οδηγών προς μια πιο υπεύθυνη και ασφαλή οδήγηση. Επιπλέον, μέσω του Smart Drive Application, ο κάθε οδηγός αποκτά μία σφαιρική αντίληψη για την οδήγησή του, ενώ έχει και τη δυνατότητα να ενημερώνεται για τις αξιολογήσεις του σε καθημερινό, εβδομαδιαίο και μηνιαίο επίπεδο.

Αξιοποιώντας το πρόγραμμα Smart Drive, η προσεκτική οδήγηση επιβραβεύεται μέσω ενός καινοτόμου τηλεματικού προγράμματος, όπου οι πόντοι που συγκεντρώνονται μπορούν να εξαργυρωθούν στην επόμενη ανανέωση του συμβολαίου του οδηγού.

Το Smart Drive από την Anytime είναι εδώ, για να ανοίξει τον δρόμο προς την απόκτηση ενός οδηγικού χαρακτήρα που σέβεται όχι μόνο τον ίδιο τον οδηγό και τους συνεπιβάτες του, αλλά και το σύνολο της κοινωνίας, ενώ μέσω του προγράμματος, επιτυγχάνεται μια πιο δίκαιη τιμολόγηση και οικονομικότερα ασφάλιστρα για τους οδηγούς.

Μπορείτε να δείτε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια εδώ

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM
Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Market news / Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Η φετινή θεματική του διαγωνισμού ήταν εμπνευσμένη από τον 11ο στόχο του ΟΗΕ για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
THE LIFO TEAM