«Bros»: Ο Romeo Castellucci επιστρέφει στη Στέγη

BROS ROMEO CASTELLUCCI Facebook Twitter
Φωτογραφία: Jean Michel Blasco
0

Πόση βία μπορεί να αντέξει κανείς; Είναι ο νόμος πιο πάνω από όλους; Πόσο απέχει η αυθαίρετη εξουσία από τον αυταρχισμό; Eκκωφαντικοί θόρυβοι από εκρήξεις και όπλα εναλλάσσονται με ποιητικές εικόνες γεμάτες επίμαχους συμβολισμούς.

Ο Romeo Castellucci επιστρέφει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση από 28 Σεπτεμβρίου έως 2 Οκτωβρίου με το Bros, μια ενοχλητική, συναρπαστική τελετουργία που μας κόβει την ανάσα, και είκοσι τρεις άνδρες επί σκηνής, εξίσου θύματα και δήμιους. Οι πρωταγωνιστές του Bros δεν χρειάζεται να είναι ηθοποιοί. Δεν προηγείται εξάλλου κάποια κανονική πρόβα. Μόνο μια συμφωνία: είναι εδώ για να εκτελούν οδηγίες. Όσο αλλόκοτες ή ακατανόητες κι αν είναι. Μια μνημειώδης φάρσα για την ελεύθερη βούληση στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης. Γιατί οι άνδρες που «στρατολογεί» ο Ρομέο Καστελούτσι ντύνονται και συμπεριφέρονται σαν όργανα της τάξης, εκτελώντας τις εντολές που δέχονται, μέσω ακουστικών, καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης. Περιθώριο αυτοσχεδιασμού δεν υπάρχει. Πρέπει να υπακούσουν.

Ο σκηνοθέτης Romeo Castellucci, δημιουργός επίσης σκηνικών, φωτισμών και κοστουμιών, είναι γνωστός παγκοσμίως για την προσέγγισή του στο θέατρο που εδράζεται στην ολότητα των τεχνών και αποσκοπεί σε μια ολοκληρωμένη αντίληψη του έργου. Το θέατρό του προτείνει μια δραματουργία που ανατρέπει την πρωτοκαθεδρία της λογοτεχνίας, κάνοντας τη σκηνή μια σύνθετη μορφή τέχνης που συγκροτείται από ασυνήθιστα πλούσιες εικόνες, εκφραζόμενες σε μια κατανοητή γλώσσα όπως είναι αυτές της μουσικής, της γλυπτικής, της ζωγραφικής ή της αρχιτεκτονικής.

Ανησυχαστικό όσο και ιδιοφυές, το Bros εκτυλίσσεται σε μια πύκνωση χωροχρόνου: σε ένα απεριόριστο παρόν και σε ένα αχαρτογράφητο «κάπου/οπουδήποτε». O Νόμος ανάγεται στον ορατό-αόρατο συμπρωταγωνιστή του επί σκηνής πλήθους. Ο Ρομέο Καστελούτσι στήνει μια μεγαλειώδη οντολογική φάρσα που μας προκαλεί να επανεξετάσουμε τη σχέση μας με την ελευθερία, τη δικαιοσύνη, τη βία, την ατομική ευθύνη, την κριτική σκέψη, την ασυδοσία και την υπακοή. Το θέατρο μεταμορφώνεται σε ένα οντολογικό τοπίο απ’ όπου η ανθρωπότητα παρελαύνει ως μια υπάκουη αδελφότητα, έτοιμη ανά πάσα στιγμή να επιτεθεί στην ίδια της τη σάρκα.

BROS ROMEO CASTELLUCCI Facebook Twitter
Φωτογραφία: Jean Michel Blasco

Πληροφορίες παράστασης
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Συγγρού 107
28 Σεπτεμβρίου – 2 Οκτωβρίου 2022
Κεντρική Σκηνή 
Τετάρτη έως Σάββατο 20:30, Κυριακή 17:00 
Διάρκεια παράστασης: 80 λεπτά

Σύλληψη και Σκηνοθεσία: Romeo Castellucci
Μουσική: Scott Gibbons
Με τον Valer Dellakeza και τους αστυνόμους Luca Nava, Sergio Scarlatella
Με άντρες από τον δρόμο

Συνεργάτρια στη Δραματουργία: Piersandra Di Matteo
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Silvano Voltolina, Filippo Ferraresi
Τα μότο έγραψε η: Claudia Castellucci

Η παράσταση είναι κατάλληλη για ηλικίες άνω των 16 ετών, καθώς περιλαμβάνει γυμνές εικόνες και χρήση παρατεταμένης βίας. Κατά τη διάρκεια της παράστασης, θα γίνεται χρήση νερού, φωτιάς, καπνού, μπογιάς και όπλων κρότου. Λόγω της δυνατής μουσικής καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης, θα διανέμονται ωτοασπίδες για το κοινό.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τα οκτώ πρώην βασιλικά οχήματα που θα εκτίθενται στο νέο μουσείο στο Τατόι

Πολιτισμός / Τέσσερις Rolls Royce και ακόμη έξι βασιλικά αυτοκίνητα συντηρήθηκαν για το νέο μουσείο στο Τατόι

Μουσείο Βασιλικών Αυτοκινήτων και Αγροκτηνοτροφικής Παραγωγής θα στεγάζεται στο Νέο Βουστάσιο του πρώην βασιλικού κτήματος, στο Τατόι - Δείτε βίντεο από την αποκατάσταση των ιστορικών αυτοκινήτων
LIFO NEWSROOM
Anne Morgenstern: Power Love

Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός / Επιθυμία, ταυτότητα και πολιτική διαπλέκονται στις εικόνες της Anne Morgenstern

Η K-Gold Temporary Gallery της Λέσβου παρουσιάζει την έκθεση «Power Love» της Γερμανίδας φωτογράφου Anne Morgenstern, της οποίας το βραβευμένο έργο εκτίθεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Δυο ταινίες που περίμενε εδώ και καιρό ένα μεγάλο μέρος του σινεφίλ πληθυσμού κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα, το «Διπλανό Δωμάτιο» του Πέδρο Αλμοδόβαρ και ο «Μονομάχος II» του Ρίντλεϊ Σκοτ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Πολιτισμός / Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Δεν μπορώ να ξεπεράσω αυτά που θεωρώ βαθιά προσβλητικά λόγια, δήλωσε ο σκηνοθέτης που θα βραβευόταν ως «Εξαίρετος Σκηνοθέτης»
LIFO NEWSROOM
Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Πολιτισμός / Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Ένας ιδιώτης συλλέκτης από το εξωτερικό προσέφερε πάνω από 2,5 εκατομμύρια λίρες για την αγορά του γλυπτού μέσω του οίκου Sotheby’s και δεσμεύτηκε να χρηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός ακριβούς αντιγράφου για έκθεση στην τοπική κοινότητα
LIFO NEWSROOM