O Diddy βοήθησε τον Έλον Μασκ στην εξαγορά του Twitter - Πλήρωσε $10 εκατ. από τα 44 δισ. γιατί «πίστευε στο όραμα»

O Diddy βοήθησε τον Έλον Μασκ στην εξαγορά του Twitter - Πλήρωσε $10 εκατ. από τα 44 δισ. γιατί «πίστευε στο όραμα» Facebook Twitter
0

Ο Diddy αποκαλύφθηκε ως ένας από τους επενδυτές που βοήθησαν τον Έλον Μασκ στην εξαγορά έναντι 44 δισ. δολ. του Twitter, καταβάλλοντας τα 10 εκατομμύρια του συνολικού κόστους. 

Ο θρύλος της αμερικανικής hip-hop φέρεται να ήθελε «μια θέση στο τραπέζι», γι'αυτό και συνέβαλε οικονομικά στην εξαγορά - μαμούθ. 

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το ΤΜΖ, η οικονομική συνεισφορά βασίστηκε στο ότι ο Diddy «πιστεύει στο όραμα του Μασκ» για τον γίγαντα αυτό των social media. 

Ο Diddy, ή καλλιτεχνικά Puff Daddy, προσφάτως πέρασε στο κλαμπ των δισεκατομμυριούχων του κόσμου, που τον καθιστά έναν από τους πλουσιότερους καλλιτέχνες στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα. 

Υπενθυμίζεται πως ο πλουσιότερος άνθρωπος στον πλανήτη αγόρασε  έναντι 44 δισ. δολ. το Twitter, κάνοντας ήδη αισθητό το αποτύπωμά του με το «ξήλωμα» όλου του διοικητικού συμβουλίου, με απολύσεις και αλλαγές στην πολιτική και τις ρυθμίσεις του μέσου. 

Με πληροφορίες από Daily Mail

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM