Νικόλας Κονταξής: Ο ζωγράφος που μπήκε σε λίστα του Forbes

Νικόλας Κονταξής: Ο ζωγράφος που μπήκε σε λίστα του Forbes Facebook Twitter
Φωτ.: Forbes.
0

Στη λίστα του Forbes για «τους 30 κάτω των 30» φιγουράρει το όνομα του ελληνικής καταγωγής 26χρονου ζωγράφου, Νικόλα Κονταξή. 

Συγκεκριμένα, ο νεαρός βρίσκεται στη 13η θέση της λίστας των 30. Κατά την παρουσίασή του το Forbes αναφέρει: «Γεννημένος νευροδιαφορετικός και με όγκο στον εγκέφαλο που έχει οδηγήσει σε χιλιάδες επιληπτικές κρίσεις, ο Κονταξής επικοινωνεί σε μεγάλο βαθμό μέσω της ζωγραφικής». 

«Τα μεγάλης κλίμακας, αφηρημένα έργα του έχουν οδηγήσει σε sold-out εκθέσεις από το Λος Άντζελες μέχρι το Λονδίνο και βρίσκονται στις συλλογές των Adele, Roger Federer και Adidas», σημειώνει το μέσο.

Ο Κονταξής είναι γνωστός για τους αφηρημένους πίνακες μεγάλης κλίμακας, που χαρακτηρίζονται από πλήθος πρωτογενών χρωμάτων. 

Τα έργα του έχουν παρουσιαστεί σε σειρά από επιτυχημένες ατομικές εκθέσεις, στο Λος Άντζελες, το Λονδίνο, την Ατλάντα, το Σικάγο, το Sun Valley και το Palm Springs. Η τελευταία ατομική του έκθεση με τίτλο «Catch Me» έκανε το ντεμπούτο της στο UTA Artist Space τον Ιούνιο του 2022. 

«Η εξαιρετική χρήση του χρώματος και η τεράστια κλίμακα των πινάκων του Νικόλα με ξετρελαίνουν [...] είμαι ευγνώμων που είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ μαζί του», έχει δηλώσει ο δημιουργικός διευθυντής του UTA Fine Arts/Artist Space, Άρθουρ Λιούις.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ