ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Όταν η Βίβιαν Γουέστγουντ «έσωσε» την Κιμ Κατράλ: «Ποτέ δεν ξέχασα την γενναιοδωρία της»

Η Κιμ Κατράλ και η Βίβιαν Γουέστγουντ Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Διάσημοι αποχαιρετούν την Βίβιαν Γουέστγουντ, που πέθανε σε ηλικία 81 ετών και «υποκλίνονται» στην εμβληματική σχεδιάστρια. Ανάμεσά τους και η Κιμ Κατράλ, που εξήγησε γιατί δεν θα ξεχάσει ποτέ τη γενναιοδωρία της. 

«Μια αληθινή ιδιοφυΐα», έγραψε η ηθοποιός για τη σχεδιάστρια και ακτιβίστρια και περιέγραψε πώς κάποτε η Βίβιαν Γουέστγουντ την «έσωσε», όταν βρέθηκε χωρίς ρούχα, ενώ είχε μπροστά της εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί. 

«Στιλίστας του Λος Άντζελες μου είχε στείλει τρία φορέματα από διάφορους σχεδιαστές, για τις πρεμιέρες μιας ταινίας στο Λονδίνο, το Βερολίνο και τη Νέα Υόρκη. Τα ρούχα έφτασαν στο ξενοδοχείο μου στο Λονδίνο βρόμικα, δεν ήταν κολακευτικά και χρειάζονταν μεταποίηση», έγραψε η Κιμ Κατράλ στον λογαριασμό της στο Instagram. 

«Ήμουν απογοητευμένη, μέχρι που ένας κοινός φίλος με πήγε αμέσως να δω το ατελιέ της Βίβιαν Γουέστγουντ. Η Βίβιαν μου έφτιαξε ένα νέο φόρεμα σε τρεις ημέρες και άλλα δύο για κάθε μία από τις επερχόμενες πρεμιέρες. Ποτέ δεν ξέχασα την γενναιοδωρία και την καλοσύνη της που το πέτυχε αυτό και έσωσε την κατάσταση», συμπλήρωσε. 

«Αναπαύσου εν ειρήνη Βίβιαν, είσαι θρύλος», κατέληξε η Κιμ Κατράλ. 

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM