Ζήτησαν από τον Λουδάρο να χορέψει σε bachelorette, ως πυροσβέστης- Η αντίδρασή του σε φάρσα

Ο Αντώνης Λουδάρος Facebook Twitter
0

Μία απρόσμενη πρόταση δέχθηκε ο Αντώνης Λουδάρος: να ντυθεί πυροσβέστης και να χορέψει σε bachelorette. Όλα αυτά βέβαια, στο πλαίσιο φάρσας που έγινε στον ηθοποιό. 

Οι συντελεστές του «Πάμε Δανάη» έστησαν τη φάρσα κατά τη διάρκεια συνέντευξης που έδινε ο Αντώνης Λουδάρος σε δημοσιογράφο της εκπομπής. Μια γυναίκα πλησίασε και πρότεινε στον ηθοποιό να χορέψει στο bachelorette φίλης της. 

Αρχικά, του είπε πως μοιάζει εκπληκτικά με τον πρώτο αρραβωνιαστικό της φίλης της, που ήταν πυροσβέστης, ο οποίος όμως πέθανε. 

«Θα νοικιάσουμε μία βίλα στην Κηφισιά και επειδή της αρέσετε πάρα πολύ, είναι τρελή και παλαβή μαζί σας, αν γίνεται- το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα- στο bachelorette που θα της κάνουμε να έρθετε να χορέψετε, ως πυροσβέστης», συνέχισε η συνεργός στη φάρσα. «Εγώ; Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος», ήταν η απάντηση του ηθοποιού. 

«Αν θέλετε να γίνετε πυροσβέστης, να χορέψετε και να μείνετε στο τέλος με τη μάνικα», επέμεινε εκείνη. «Μόνο με τη μάνικα; Τη δικιά μου μάνικα ή θα μου δώσετε εσείς;», σχολίασε με το γνωστό του χιούμορ ο Αντώνης Λουδάρος. 

Η γυναίκα επέμεινε, προτείνοντάς του και δύο εναλλακτικές επιλογές- να ντυθεί γιατρός ή σκωτσέζος- και κάποια στιγμή ο ηθοποιός αντιλήφθηκε πως επρόκειτο για φάρσα. 
 

It's Viral
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM