Ποιοι είναι οι πολυτιμότεροι ψηφιακοί καταναλωτές;

Ποιοι είναι οι πολυτιμότεροι ψηφιακοί καταναλωτές; Facebook Twitter
0

Η μελέτη που έγινε από την εταιρεία μετρήσεων Nielsen ανάλυσε τις ψηφιακές καταναλωτικές συμπεριφορές και  τα πρότυπα κατανάλωσης των Αμερικάνων.Mερικά από τα πιο ενδιαφέροντα  Περίπου τα δύο τρίτα των γονέων χρησιμοποιούν social media για να μάθουν για επιχειρήσεις και εμπορικά σήματα, - το νούμερο είναι τριπλάσιο σε σχεση με τους μη-γονείς. Οι έφηβοι πάλι, έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να αγοράσουν την αναβάθμιση από την ελεύθερη προς την πληρωμένη έκδοση ενός application σε κινητό, και είναι επίσης πιο πιθανό να ανταποκριθούν στις διαφημίσεις γενικότερα. Η Nielsen παρουσίασε τα συμπεράσματά της σε μια έρευνα που είχε σκοπό να βοηθήσει τους διαφημιστές  να κατανοήσουν ποιοι είναι οι  «πολυτιμότεροι» πελάτες τους και με ποιο τρόπο συμμετέχουν στα social media και τις  κινητές πλατφόρμες.
Δυο ακόμα από τα στοιχεία που ξεχωρίσαμε ήταν τα εξής
- 62% των ενηλίκων βλέπουν τηλεόρασης ενώ είναι στο διαδίκτυο
- Σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές επηρεάστηκαν από διαφημίσεις στα social media – το νούμερο όμως είχε άμεση σχέση με το πόσα like έκαναν οι φίλοι τους σε συγκεκριμένες μάρκες.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα μικροπλαστικά εμποδίζουν τη φωτοσύνθεση και απειλούν εκτομμύρια ανθρώπους με πείνα

Τech & Science / Τα μικροπλαστικά εμποδίζουν τη φωτοσύνθεση και απειλούν εκατομμύρια ανθρώπους με πείνα

Οι ερευνητές λένε ότι το πρόβλημα θα μπορούσε να αυξήσει τον αριθμό των ανθρώπων που κινδυνεύουν να πεθάνουν από την πείνα κατά 400 εκατομμύρια τις επόμενες δύο δεκαετίες
LIFO NEWSROOM
Ανακαλύφθηκε αρχαίος τάφος με εκπληκτικά ανάγλυφα και μυστηριώδη επιγραφή στην Τουρκία

Τech & Science / Ανακαλύφθηκε αρχαίος τάφος με εκπληκτικά ανάγλυφα και μυστηριώδη επιγραφή στην Τουρκία

Ο βραχώδης τάφος που βρέθηκε στην Έδεσσα της Μεσοποταμίας παρουσιάζει απεικονίσεις ενός ξαπλωμένου άνδρα και δύο φτερωτών γυναικών μαζί με μια δυσανάγνωστη επιγραφή
LIFO NEWSROOM