H μεγαλύτερη γκάφα του 2011

H μεγαλύτερη γκάφα του 2011 Facebook Twitter
0

[via Guardian]

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, είναι εύκολο να αποσταλεί κατά λάθος ένα μαζικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακόμη και από μια εταιρεία που βρίσκεται στο χώρο της επικοινωνίας. Το αποδεικνύει η μεγάλη γκάφα που έγινε χθες από τους New York Times, που νόμιζαν ότι έστελναν ενημερωτικό μέιλ σε μερικές εκατοντάδες άτομα που είχαν πρόσφατα ακυρώσει τις συνδρομές τους, προσφέροντάς τους μια έκπτωση 50% για 16 εβδομάδες ούτως ώστε να τους δελεάσουν να γίνουν και πάλι συνδρομητές. Αντ 'αυτού, η προσφορά της Τετάρτης στάλθηκε σε 8.6 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανήκαν σε ανθρώπους που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο είχαν δώσει τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις τους στους Times!

Αυτό ήταν το πρώτο λάθος, αλλά ως γνωστόν, ενός κακού μύρια έπονται. Η δεύτερη γκάφα ήρθε όταν οι Times έγραψαν το εξής: «Εάν έχετε λάβει σήμερα ένα μέιλ σχετικά με την ακύρωση  της συνδρομής σας στους New York Times, αγνοήστε το. Δεν είναι από εμάς». Φυσικά, οι Times ήταν οι αποστολείς του αρχικού μηνύματος και όπως είπε αργότερα η εκπρόσωπος της εταιρείας Ιλέιν Μέρφι:  «Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα θα έπρεπε να έχει σταλεί σε έναν πολύ μικρό αριθμό συνδρομητών, αλλά εστάλη κατά λάθος σε μια μεγάλη λίστα διανομής που αποτελείται από ανθρώπους που είχαν δώσει τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους στους New York Times. Λυπούμαστε για το σφάλμα".

Η ζημιά όμως είχε ήδη γίνει. Πολλοί άνθρωποι τηλεφώνησαν ή απάντησαν στο μήνυμα θέλοντας να εκμεταλλευτούν την προσφορά και η εφημερίδα αρχικά τίμησε την έκπτωση, ακόμη και για τους συνδρομητές που πλήρωναν ήδη πλήρη συνδρομή και ενδεχομένως  δεν σκόπευαν να την ακυρώσουν. Αργότερα, το απόγευμα της ίδιας μέρας, η Ιλέιν Μέρφι δήλωσε ότι η εφημερίδα σταματά να κάνει εκπτώσεις στους ανθρώπους που έλαβαν κατά λάθος το μήνυμα. Φυσικά δεν είπε τι είχε κοστίσει αυτή η γκάφα στην εταιρεία ή πόσοι άνθρωποι επικοινώνησαν θέλοντας να επωφεληθούν την προσφορά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δωδεκαθεϊστές κατά Netflix για το KAOS: «Ακολουθεί την πεπατημένη της σύγχρονης χριστιανικής οπτικής»

TV & Media / Δωδεκαθεϊστές κατά Netflix για το KAOS: «Ακολουθεί την πεπατημένη της σύγχρονης χριστιανικής οπτικής»

Οι δημιουργοί της σειράς παραποιούν σε τέτοιο βαθμό την ελληνική αντίληψη για το θείο που φθάνουν να παρουσιάσουν τον Δία και την Ήρα ως δολοφόνους μωρών, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: «Αν περνάτε δύσκολες στιγμές, συνεχίστε να αγωνίζεστε και όλα θα πάνε καλά»

TV & Media / Baby Reindeer: «Συνεχίστε να αγωνίζεστε και τα πράγματα θα πάνε καλά» είπε στα Emmy ο δημιουργός της σειράς

«Πριν 10 χρόνια ήμουν πεσμένος και ξεπεσμένος, ποτέ δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να φτιάξω τη ζωή μου» ήταν το μήνυμα του δημιουργού της σειράς, Ρίτσαρντ Γκαντ
LIFO NEWSROOM