Μπορεί οι Χρυσές Σφαίρες ( Golden Globes) να έχουν κλείσει την Νικόλ Κίντμαν για την τελετή απονομής των βραβείων τους, τα βραβεία του Σωματείου των Ηθοποιών (SAG awards) την Νάταλι Πόρτμαν αλλά η ανακοίνωση της εμφάνισης του Μπόμπ Ντίλαν στην απονομή των Βραβείων των Αμερικανών Κριτικών Κινηματογράφου (Critics Choice Movie Awards) επισκιάζει όλα τα παραπάνω, μιας και ο ακριβοθώρητος καλλιτέχνης σπάνια εμφανίζεται σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις.
Ο Ντίλαν συμφώνησε να παραβρεθεί στα βραβεία των Αμερικανών Κριτικών μόνο και μόνο διότι θα απονείμουν φέτος τιμητικό βραβείο στον Μάρτιν Σκορσέζε, στον οποίο ετοιμάζουν ειδικό αφιέρωμα.
Είναι γνωστή άλλωστε η σχέση που έχουν Ντίλαν και Σκορτζέζε, αφού ο δεύτερος είχε δημιούργησε το 2005 το μουσικό ντοκιμαντέρ No Direction Home με το οποίο έριχνε φως στην ζωή, την μουσική πορεία και τη προσωπικότητα του Μπομπ Ντίλαν καθώς και το ντοκιμαντέρ του 1978, The Last Waltz, όπου κινηματογράφησε τη συναυλία του συγκροτήματος The Band του Ντίλαν.
Εξίσου γνωστή είναι και η σχέση του καταξιωμένου κινηματογραφιστή με τη μουσική – γι αυτό άλλωστε θα τιμηθεί με το «Critics’ Choice Music & Film Award», έναν τίτλο καινούριο στα βραβεία της Ένωσης Κριτικών που έχει σαν στόχο να τιμήσει τους σκηνοθέτες που αγγίζουν το κοινό με τον συνδυασμό της εικόνας και της μουσικής των ταινιών τους ( ο τίτλος είχε δοθεί για πρώτη φορά πέρυσι στον Κουεντίν Ταραντίνο).
Στο πλαίσιο της 17ης απονομής, η οποία θα πραγματοποιηθεί σήμερα, 12 Ιανουαρίου, στο Hollywood Palladium, ο γνωστός σκηνοθέτης θα παραλάβει το εν λόγω τιμητικό βραβείο όχι μόνο για την αξέχαστη μουσική των κλασικών ταινιών που φέρουν την υπογραφή του όπως οι MeanStreets, GoodFellas, The Departed και πιο πρόσφατα το Hugo αλλά και για τα μουσικά ντοκιμαντέρ όπως The Last Waltz με το συγκρότημα The Band, Shine a Light με τους Rolling Stones, No Direction Home με τον Μπομπ Ντίλαν, αλλά και το τελευταίο George Harrison: Living in the Material World.
Και που ξέρει κανείς, μπορεί ο Ντίλαν να ανέβει στη σκηνή και να του αφιερώσει κάποιο από τα κομμάτια του..
σχόλια