Έναν πρωτότυπο τρόπο βρήκε η βελγική αλυσίδα εστιατορίων φαστ φουντ Quick για να προσελκύσει τους φανατικούς της σειράς ταινιών του Τζορτζ Λούκας, Πόλεμος των Άστρων, εφόσον επίκειται και η τρισδιάστατη επανέκδοση του πρώτου επεισοδίου της τριλογίας, Αόρατη Απειλή.
Η εταιρεία Quick λοιπόν λάνσαρε, σε συνεργασία με την εταιρεία που διαχειρίζεται τα πνευματικά δικαιώματα των ταινιών του Λούκας, δύο νέα μπέργκερ: το μπέργκερ του Νταρθ Βέιντερ που είναι με μαύρο σαν κατράμι ψωμί και το μπέργκερ του Γιόντα που μοιάζει να έχει και δόντια!
Πάντως είναι αμφίβολη η επιτυχία των εν λόγω γευμάτων μιας η ιστορία έχει δείξει ότι οι καταναλωτές δεν δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση σε τρόφιμα που έχουν τροποποιηθεί, ειδικά όταν πρόκειται για χρωματισμένες τροφές. Θα θυμίσουμε μόνο το κέτσαπ πράσινου χρώματος που είχε λανσάρει η Heinz πριν από λίγα χρόνια. (Δεν θα το θυμούνται και πολλοί βέβαια αφού αποτέλεσε μια τεράστια αποτυχία!)
