Greece Race for the Cure®: Η KPMG στηρίζει για 3η χρονιά το Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου

Η KPMG στηρίζει για 3η χρονιά στο Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure® Facebook Twitter
0

Την Κυριακή, 1 Οκτωβρίου 2023, η KPMG συμμετείχε στη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση για κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, Greece Race for the Cure® σημειώνοντας περισσότερες από 70 συμμετοχές. Με σημείο εκκίνησης το Ζάππειο, συμμετέχοντες της ομάδας #KPMGinAction, αγωνίστηκαν στα 5 χιλιόμετρα ή ακολούθησαν τον περίπατο των 2 χιλιομέτρων, συμβάλλοντας στο πολύτιμο έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής» και τηρώντας τη δέσμευση τους για ένα θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.

Η KPMG με κοινωνική ευαισθησία και αγάπη προς τον συνάνθρωπο στηρίζει έμπρακτα τις πρωτοβουλίες που έχουν ως επίκεντρο τον εθελοντισμό και την κοινωνική προσφορά. Η ενεργή συμμετοχή της KPMG στο Race for the Cure®, έναν από τους πιο δημοφιλείς αγώνες στην Ευρώπη με στόχο την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και πρόληψη ενάντια στο καρκίνο του μαστού, συνέβαλε στη συγκέντρωση εσόδων για την παροχή δωρεάν προγραμμάτων ποιοτικής περίθαλψης και φροντίδας των ασθενών με καρκίνο μαστού, την ψυχοκοινωνική τους στήριξη και βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. 

Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager, KPMG στην Ελλάδα δηλώνει σχετικά: «Είναι μεγάλη χαρά μας να τρέχουμε για καλό σκοπό, στην προσπάθειά μας να στηρίξουμε το έργο του Συλλόγου “Άλμα Ζωής” μέσω του Race for the Cure®. Είναι επίσης συγκινητικό να βλέπουμε πόσο αφοσιωμένοι είναι οι άνθρωποι μας όσον αφορά την κοινωνική προσφορά και τον εθελοντισμό. Η προσφορά του καθενός μας, ατομικά και ως ομάδα, έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και στο περιβάλλον, και αυτό αντανακλά τις Αξίες που υιοθετούμε στην εταιρεία μας».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM