Εξεταστική για Τέμπη: Μειωμένη πιθανότητα ατυχήματος αν λειτουργούσε το ΕRTMS

Εξεταστική για Τέμπη: Μειωμένη πιθανότητα ατυχήματος αν λειτουργούσε το ΕRTMS Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Αν λειτουργούσε το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) θα είχε μειωθεί η πιθανότητα ατυχήματος είπε ο Δημήτρης Τσοτσορός στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για τα Τέμπη. Ο προϊστάμενος της διεύθυνσης έργων της ΕΡΓΟΣΕ επίσης προσέθεσε ότι η πιθανότητα δυστυχήματος θα ήταν μειωμένη αν «τηρούνταν απαρέγκλιτα» ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας. 

Όπως εξήγησε, το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) είναι ο συνδυασμός του Συστήματος Κινητών Επικοινωνιών για Σιδηροδρόμους (GSMR) και του Συστήματος Ελέγχου Αμαξοστοιχιών (ETCS). Σύμφωνα με την κατάθεση του Δημήτρη Τσοτσορού στην εξεταστική επιτροπή για τα Τέμπη, τα δύο αυτά συστήματα είχαν παραδοθεί από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ

Ερωτηθείς για τα αίτια του δυστυχήματος της 28ης Φεβρουαρίου 2023, ο κ. Τσοτσορός είπε ότι είχε ολοκληρωθεί η σηματοδότηση τη συγκεκριμένη ημέρα από το Παλαιοφάρσαλο μέχρι και τη Λάρισα. Ακόμα, ο προϊστάμενος του ΕΡΓΟΣΕ υποστήριξε ότι η σηματοδότηση  είχε παραδοθεί με διοικητική παραλαβή προς χρήση στον ΟΣΕ.  

«Από όσο γνωρίζω, ο ΟΣΕ είχε εκδώσει έγγραφο ότι όλες οι χαράξεις θα πρέπει να γίνονται αυτόματα». Ειδικότερα για την τηλεδιοίκηση Λάρισας, ο κ. Τσοτσορός αναφέρθηκε και στην φωτιά που είχε πιάσει τον Ιούλιο του 2019 στην θέση Ζάχαρη και έχει αναφερθεί ως υπεύθυνη για την καταστροφή του συστήματος τηλεδιοίκησης

«Όταν έπιασε η φωτιά στη (θέση) Ζάχαρη καταστράφηκε ολοσχερώς η κεραμοσκεπή, κι από όσο γνωρίζω η φωτιά έπιασε στο χώρο όπου ήταν οι μπαταρίες και το σύστημα τροφοδοσίας». Όσο για τον χρόνο που απαιτείτο από τον ΟΣΕ για να αποκαταστήσει τις ζημιές, είπε ότι θα μπορούσε να το πράξει μέσα σε δύο με τέσσερις μήνες. 

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

  

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εξεταστική για Τέμπη - Ακριτίδης: Ανεξάρτητα από την ύπαρξη συστημάτων ασφαλείας πρέπει να εφαρμόζεται ο Κανονισμός Κίνησης

Πολιτική / Εξεταστική για Τέμπη - Η σύμβαση 717 έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από το 2016, λέει πρώην πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ

«Ήταν παράξενο, είναι πολύ μεγάλο το διάστημα» είπε για τις απανωτές παρατάσεις υλοποίησης της σύμβασης 717 ο Χρόνης Ακριτίδης, πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ την περίοδο 2019-2020
LIFO NEWSROOM
Εξεταστική για Τέμπη - Τερεζάκης: «Χάθηκαν 57 ζωές για το τίποτα»

Πολιτική / Εξεταστική για Τέμπη - Τερεζάκης: «Χάθηκαν 57 ζωές για το τίποτα, δεν έχω ξαναδεί τόσα λάθη ταυτόχρονα»

Εξομολογήθηκε ότι έχει γλυτώσει 2 φορές από σιδηροδρομικό δυστύχημα - Μέσα σε 5 λεπτά παραβιάστηκαν 9 βασικοί κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ
LIFO NEWSROOM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM