Σεμπάστιαν Σταν: Η αποστομωτική απάντηση σε δημοσιογράφο που αποκάλεσε «κτήνος» τον ήρωά του

Σεμπάστιαν Σταν: Η αποστομωτική απάντηση σε δημοσιογράφο που αποκάλεσε «κτήνος» τον ήρωά του Facebook Twitter
Φωτ.: Youtube
0

Την έντονη αντίδραση του Σεμπάστιαν Σταν προκάλεσε ένας δημοσιογράφος σε ερώτηση που του έκανε για την ταινία «Α  Different Man» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου 2024.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου για την ταινία στο Berlinale 2024, ένας δημοσιογράφος χρησιμοποίησε τη λέξη «κτήνος» για να περιγράψει τον χαρακτήρα και τον ήρωα του στο «Α Different Man». Ο Σεμπάστιαν Σταν υπενθυμίζεται πως υποδύεται έναν άνδρα με κρανιοπροσωπική πάθηση, ο οποίος μετά την επέμβαση άλλαξε τη ζωή του και ξεκίνησε την καριέρα του ως ηθοποιός.

Ο Άνταμ Πίρσον ωστόσο αναλαμβάνει τον ρόλο ενός ηθοποιού που υποδύεται τον χαρακτήρα του Σεμπάστιαν Σταν σε ένα θεατρικό έργο για τη ζωή του. Ο χαρακτήρας του Σεμπάστιαν Σταν γοητεύεται από τον άνδρα που τον υποδύεται σε ένα θεατρικό έργο για τη ζωή του πριν από την εγχείρηση, ενώ ο οποίος πάσχει από την ίδια πάθηση με αυτόν, χωρίς ωστόσο να ενδιαφέρεται για τη χειρουργική επέμβαση.

Ο δημοσιογράφος συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια των ερωτήσεων ρώτησε τον Σεμπάστιαν Σταν, «Τι νομίζετε ότι συμβαίνει μετά τη μεταμόρφωση από αυτό το λεγόμενο κτήνος, όπως τον αποκαλούν, σε αυτόν τον τέλειο άνθρωπο;», με τον ηθοποιό πριν προλάβει να ολοκληρώσει την ερώτηση να απαντά «Νομίζω ότι ένα μέρος του γιατί η ταινία είναι σημαντική είναι επειδή δεν έχουμε το σωστό λεξιλόγιο».

Σεμπάστιαν Σταν: Η αποστομωτική απάντηση σε δημοσιογράφο που αποκάλεσε «κτήνος» τον ήρωά του Facebook Twitter

«Είναι λίγο πιο περίπλοκο από αυτό και προφανώς υπάρχουν γλωσσικά εμπόδια και ούτω καθεξής, αλλά ξέρεις το "κτήνος" δεν είναι η κατάλληλη λέξη νομίζω. Νομίζω ότι τελικά είναι ενδιαφέρον να ακούσω αυτό το σημείο, γιατί νιώθω ότι σε κάποιο βαθμό αυτό είναι ένα από τα πράγματα που λέει η ταινία, δηλαδή ότι έχουμε αυτές τις προκαταλήψεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός.

«Δεν είμαστε πραγματικά εκπαιδευμένοι για το πώς να κατανοήσουμε πραγματικά αυτή την εμπειρία. Ένα από τα πράγματα που μου αρέσει στην ταινία είναι ότι σου προσφέρει έναν τρόπο να το δεις. Ελπίζω ότι αν μπορείτε να έχετε την ίδια αντικειμενική άποψη ενώ βιώνετε την ταινία, τότε ίσως μπορέσετε να ξεχωρίσετε τα αρχικά ένστικτα που έχετε, τα οποία ίσως να μην είναι πάντα τα σωστά», σημείωσε με τον κόσμο στα social media, να τον υποστηρίζει στο έπακρο για την απάντηση που έδωσε.

Με πληροφορίες από Unilad

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ