Eurovision 2024: Τι συνέβη με την καταγγελία γυναίκας κατά του Joost Klein- Ανακοίνωση του ολλανδικού φορέα

Eurovision 2024: Τι συνέβη με την καταγγελία γυναίκας κατά του Joost Klein- Ανακοίνωση του ολλανδικού φορέα Facebook Twitter
Joost Klein/ Φωτ. EPA
0

Η Ολλανδία και ο Joost Klein δεν θα βρίσκονται στον τελικό της Eurovision 2024, καθώς η EBU ακύρωσε την εκπροσώπησή του μετά από καταγγελία γυναίκας που - σύμφωνα με την ίδια - δέχτηκε επίθεση. 

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της EBU, η σουηδική αστυνομία έχει αναλάβει τη διερεύνηση καταγγελίας που έγινε από γυναίκα μέλος του συνεργείου παραγωγής, μετά την εμφάνιση του Joost Klein στον Ημιτελικό την Πέμπτη το βράδυ. «Ενώ η νομική διαδικασία ακολουθεί τον δρόμο της, δεν θα ήταν σκόπιμο να συνεχίσει στον Διαγωνισμό», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Το περιστατικό που οδήγησε στον αποκλεισμό του Joost Klein ήρθε μετά τη βιντεοσκόπησή του μετά την πρόβα ενώ είχε «επανειλημμένα υποδείξει» ότι δεν ήθελε να συμβεί , σύμφωνα με τον ολλανδικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα AVROTROS.

Eurovision 2024: Η ανακοίνωση του AVROTROS για τον αποκλεισμό της Ολλανδίας 

«Ένα περιστατικό σημειώθηκε μετά την παράσταση της περασμένης Πέμπτης. Ενάντια σε ξεκάθαρες συμφωνίες, ο Joost κινηματογραφήθηκε όταν μόλις είχε κατέβει από τη σκηνή και ενώ κατευθυνόταν προς το GreenRoom. Ο Joost δήλωσε επανειλημμένα πως δεν επιθυμούσε να καταγραφεί η στιγμή και αυτό δεν έγινε σεβαστό. Αυτό οδήγησε τον Joost να κάνει μια απειλητική κίνηση προς την κάμερα, την οποία και δεν άγγιξε. Το περιστατικό αυτό αναφέρθηκε και ακολούθησε έρευνα από την EBU και την αστυνομία.

Χθες και σήμερα συζητήσαμε εκτενώς με την EBU και προτάθηκαν διάφορες λύσεις. Ωστόσο η EBU έχει αποφασίσει να αποκλείσει τον Joost Klein. Βρίσκουμε την ποινή δυσανάλογη και βαριά. Υποστηρίζουμε τους καλούς τρόπους – ας μην υπάρξει παρεξήγηση σε αυτό – αλλά κατά την άποψή μας η ποινή δεν είναι ανάλογη με το περιστατικό.

Είμαστε απογοητευμένοι και αναστατωμένοι για τα εκατομμύρια θεατών που θα ήταν τόσο ενθουσιασμένοι απόψε. Αυτό που έφερε ο Joost στην Ολλανδία και την Ευρώπη δεν έπρεπε να τελειώσει έτσι». 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ