Η Lamborghini και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό supercar: Γιατί προβληματίζει ο ήχος του κινητήρα

Η Lamborghini και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό supercar: Γιατί προβληματίζει ο ήχος του κινητήρα Facebook Twitter
Φωτογραφία: Unsplash.com
0

Η Lamborghini, αν και έχει προγραμματίσει να δημιουργήσει αμιγώς ηλεκτρικά supercars, θεωρεί ότι αυτά τα πανάκριβα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών θα καθυστερήσουν να λανσαριστούν στην αγορά, καθώς αυξάνεται ο σκεπτικισμός γύρω από την τεχνολογία.

Αν και η απόδοση της κάθε ηλεκτρικής μονάδας δεν θα είναι πρόβλημα σε ένα ηλεκτρικό όχημα (EV), ορισμένες συναισθηματικές πτυχές -όπως ο ήχος του κινητήρα V-10 της Huracan- δεν μπορούν να αναπαραχθούν, όπως δήλωσε στο Bloomberg, ο πρόεδρος της Lamborghini, Στεφάν Βίνκελμαν. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τεχνητό ήχο που δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των οδηγών ούτε βέβαια και εκείνων των αγοραστών που ξοδεύουν μία περιούσια για να αποκτήσουν ένα ονειρεμένο supercar. Η πολυτελής μάρκα κατασκευής supercar που ανήκει στον Όμιλο Volkswagen εξετάζει, επίσης, το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει στα πανάκριβα μοντέλα της τα ηλεκτρονικά καύσιμα εάν η νομοθεσία γίνει ευνοϊκότερη. Τα ηλεκτρονικά καύσιμα καταναλώνονται από κινητήρες εσωτερικής καύσης ειδικών προδιαγραφών και εξασφαλίζουν σημαντικά μικρότερες ποσότητες ρύπων.

Τα πλήρως ηλεκτρικά σπορ υπεραυτοκίνητα «δεν είναι κάτι που πωλείται μέχρι στιγμής», ανέφερε ο Στεφάν Βίνκελμαν στη συνέντευξή του. «Είναι πολύ νωρίς και πρέπει να δούμε στη συνέχεια αν και πότε θα συμβεί αυτό», πρόσθεσε. Πρόκειται για μία τεταμένη περίοδο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας υψηλής τεχνολογίας, ο οποίος εξετάζει πώς να αντιμετωπίσει τις ρυθμιστικές πιέσεις για μείωση των εκπομπών, καθώς η ζήτηση για EV επιβραδύνεται και οι κυβερνήσεις περιορίζουν τις επιδοτήσεις για την τεχνολογία.

Η Mercedes-Benz έχει σταματήσει την ανάπτυξη ξεχωριστών κατηγοριών για ηλεκτρικά πολυτελή σεντάν για να εξοικονομήσει χρήματα και σχεδιάζει να πουλά αυτοκίνητα με βενζίνη περισσότερο από το αναμενόμενο. Η ανταγωνιστική της Lamborghini, ιταλική μάρκα Ferrari, προχωρά πιο μπροστά στην ηλεκτροκίνηση και τον επόμενο μήνα σχεδιάζει να ανοίξει ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει υβριδικά και ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα στο Μαρανέλο της Ιταλίας. Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της αναμένεται το επόμενο έτος.

Η κινέζικη BYD κέρδισε και τις δύο αυτές μάρκες σε αυτόν τον τομέα, μετά την αποκάλυψη ενός ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου αξίας 232.452 δολαρίων τον Φεβρουάριο. Το Yangwang U9 αρχικά θα πωλείται μόνο στην Κίνα, όπου η έκθεση της Lamborghini είναι «περιορισμένη», σύμφωνα με τον Στεφάν Βίνκελμαν.

Η Lamborghini είχε επιτυχία στην πώληση plug-in υβριδικών, συμπεριλαμβανομένου του σπορ αυτοκινήτου Revuelto, αλλά το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο -το δίθυρο crossover Lanzador- δεν θα φτάσει στην αγορά μέχρι το 2028.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τραγωδία με 76 νεκρούς στην Τουρκία: «Στο ξενοδοχείο των 810 ευρώ τη βραδιά ο θάνατος ήρθε δωρεάν»

Διεθνή / Τραγωδία με 76 νεκρούς στην Τουρκία: «Στο ξενοδοχείο των 810 ευρώ τη βραδιά, ο θάνατος ήρθε δωρεάν»

Η φωτιά ξέσπασε στην κουζίνα του 4ου ορόφου και έκοψε το ξενοδοχείο στη μέση - Πινγκ πονγκ ευθυνών από υπουργείο Τουρισμού, νομαρχία και Πυροσβεστική - Γιατί ο Ερντογάν επέβαλε απαγόρευση μετάδοσης ειδήσεων
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ
Ο Τραμπ απονέμει χάρη σε ισοβίτη δημιουργό πλατφόρμας dark web μέσω του οποίας διακινούνταν ναρκωτικά

Διεθνή / Ο Τραμπ απονέμει χάρη σε ισοβίτη δημιουργό πλατφόρμας dark web μέσω της οποίας διακινούνταν ναρκωτικά

Ο Ρος Ούλμπριχτ, καταδικασμένος το 2015 σε ισόβια κάθειρξη, είχε κατηγορηθεί για διακίνηση ναρκωτικών, παράνομες εμπορικές δραστηριότητες και ηθική αυτουργία σε πέντε φόνους
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς την ΕΕ, την Κίνα, τον Καναδά και το Μεξικό

Διεθνή / Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς την ΕΕ, την Κίνα, τον Καναδά και το Μεξικό

Η αγορά αντέδρασε θετικά την Τρίτη, αλλά οι δηλώσεις του Τραμπ επανέφεραν τις απειλές για εκτεταμένους δασμούς, θέτοντας νέα προθεσμία την 1η Φεβρουαρίου για επιβολή δασμών 25% κατά του Καναδά και του Μεξικού, καθώς και δασμούς στην Κίνα και την ΕΕ
LIFO NEWSROOM