Let’s Move for a Better World: H Technogym συνεργάστηκε με τον Σάκη Ρουβά για καλό σκοπό

Technogym x Σάκης Ρουβάς: Let’s Move for a Better World: Make a difference! Join the movement Facebook Twitter
0

Το παγκόσμιο social challenge της Technogym  «Lets Move for a Better World», πραγματοποιήθηκε φέτος και στην Ελλάδα με τη σημαντική συμβολή του Σάκη Ρουβά, καταφέρνοντας να συλλέξει 500.000 MOVEs (μονάδα μέτρησης κίνησης της Technogym). Ως στόχο είχε να δωρίσει wellness εξοπλισμό αξίας 10.000€ στο Τμήμα Ψυχιατρικής Παιδιών και Εφήβων, στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.

Technogym x Σάκης Ρουβάς: Let’s Move for a Better World: Make a difference! Join the movement Facebook Twitter

Ο Σάκης Ρουβάς σε συνεργασία με την Technogym, υποστήριξε εμφανώς τη φιλοσοφία της εταιρείας ότι η σωματική δραστηριότητα λειτουργεί ως μέσο πρόληψης και θεραπείας για την υγεία του κόσμου, και παρακινούσε καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας το κοινό να ασκηθεί με όποιον τρόπο αυτό επιθυμούσε, συλλέγοντας μέσω του Technogym app όσο το δυνατόν περισσότερα MOVEs.

Επιπλέον επισκέφθηκε το Σισμανόγλειο Νοσοκομείο και το γυμναστήριο του τμήματος Ψυχιατρικής Παιδιών και Εφήβων, όπου είχε την ευκαιρία να επικοινωνήσει με το ιατρικό προσωπικό και να κατανοήσει εις βάθος τα οφέλη της άσκησης στα άτομα που νοσούν ψυχικά ή υπόκεινται σε εθισμούς.

Technogym x Σάκης Ρουβάς: Let’s Move for a Better World: Make a difference! Join the movement Facebook Twitter

Στο πλαίσιο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου Φάις, η Technogym, η οποία ανήκει στο brand portfolio του Ομίλου, δώρισε εξοπλισμό νέας τεχνολογίας στο νοσοκομείο χάρη στην καμπάνια Let’s Move For a Better World, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στα παιδιά και τους εφήβους του τμήματος Ψυχιατρικής να ασκούνται καθημερινά, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση της υγείας τους.

Technogym x Σάκης Ρουβάς: Let’s Move for a Better World: Make a difference! Join the movement Facebook Twitter

Το Let’s Move for a Better World είναι αποτέλεσμα της 40χρονης δέσμευσης της Technogym για την προώθηση της ευεξίας παγκοσμίως. Η καμπάνια αντιπροσωπεύει μια ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια πιο βιώσιμη κοινωνία, βασισμένη στην προσωπική υγεία, και η εκπαίδευση των νεότερων γενεών αποτελεί θεμελιώδες σημείο εκκίνησης για την επίτευξη του κοινού στόχου.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM