Ανάπηρη επιχειρηματίας δημιουργεί ηλεκτρικά αυτοκίνητα για ΑμΕΑ

Ανάπηρη επιχειρηματίας δημιουργεί ηλεκτρικά αυτοκίνητα για ΑμΕΑ Facebook Twitter
Φωτ. via Χ.
0

Η Khadija Jallouli είναι επιχειρηματίας από την Τυνησία και συνιδρύτρια της start up “ΗawKar” η οποία έχει ως σκοπό τη δημιουργία βιώσιμων μεταφορικών μέσων για ανάπηρα άτομα. 

Πρόσφατα μοιράστηκε την εμπειρία, την πορεία και την έμπνευσή της στα πλαίσια του Συνεδρίου για τα δικαιώματα Ατόμων με Αναπηρία που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών. 

«Είμαι σήμερα εδώ ως εκπρόσωπος νέων για να μιλήσω για τα ζητήματα κινητικότητας που αντιμετωπίζουν τα ΑμεΑ και να ανοίξω τον διάλογο για το πώς μπορούμε να βρούμε λύσεις για να κάνουμε την κοινωνία πιο συμπεριληπτική» δήλωσε στην ομιλία. 

Η Τυνήσια επιχειρηματίας δεν προσφέρει απλώς οχήματα προς όφελος των ατόμων μειωμένης κινητικότητας αλλά ταυτόχρονα προσφέρει πράσινες λύσεις αφού τα οχήματα είναι ηλεκτροκίνητα και όχι βενζινοκίνητα. 

To ζήτημα της μετακίνησης των ανάπηρων ατόμων φαίνεται να απασχολεί ολοένα και περισσότερες επιχειρηματίες και επιστημόνισσες τον τελευταίο καιρό, αφού μόλις αυτή την εβδομάδα γνωρίσαμε την start up “Moovobrain” που εστιάζει στη χρήση εξελιγμένης τεχνολογίας για να δώσει λύσεις αυτονομίας σε άτομα ιδιαίτερα περιορισμένης κινητικότητας.

Tο βίντεο της ομιλίας της στο συνέδριο

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Έλον Μασκ καταργεί εποπτικές αρχές για να προωθήσει ανεμπόδιστα το σύστημα πληρωμών «Χ Money»

Διεθνή / Το σύστημα πληρωμών «Χ Money» του Έλον Μασκ και γιατί καταργεί τις εποπτικές αρχές

Οι τραπεζικές υπηρεσίες «μεταναστεύουν» στο διαδίκτυο χωρίς σαφή ομοσπονδιακή ρυθμιστική αρχή για την επίβλεψή τους και ο Έλον Μασκ θέλει να γίνει κυρίαρχος των ψηφιακών πληρωμών
ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Διεθνή / Άγγελοι με κομμένα φτερά: Μπορεί η μάρκα εσωρούχων Victoria's Secret να κερδίσει τη Gen Z;

Η αμερικανική μάρκα που έχτισε μια αυτοκρατορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με εξωφρενικές επιδείξεις και μια προκλητική εικόνα πρέπει τώρα να κερδίσει μια νεότερη γενιά αγοραστών που ενδιαφέρεται περισσότερο για την συμπερίληψη, την άνεση και τη βιωσιμότητα
LIFO NEWSROOM