Κωνσταντίνε Καβακιώτη, τι κάνεις στο «Βαλχάλα»; Facebook Twitter

Κωνσταντίνε Καβακιώτη, τι κάνεις στο «Βαλχάλα»;

0

Ο δεύτερος κύκλος του «Βαλχάλα», της σειράς του Netflix που είναι η συνέχεια των «Βίκινγκς» και παρουσιάζει τα γεγονότα 100 χρόνια αργότερα, φτάνοντας και μέχρι την πρωτεύουσα της βυζαντινής αυτοκρατορίας, τελείωνε με την άφιξη του Χάραλντ και του Λιφ στην Κωνσταντινούπολη λίγα χρόνια μετά το ξεκίνημα της πρώτης χιλιετίας. Ο τρίτος (και τελευταίος, αλλά και καλύτερος) κύκλος που παίζεται ήδη στο Netflix με μεγάλη επιτυχία διαδραματίζεται εφτά χρόνια αργότερα, και ξεκινάει με τον Χάραλντ και τον Λιφ να μάχονται τους Σαρακηνούς στις Συρακούσες της Σικελίας δίπλα στους Βυζαντινούς, προσπαθώντας να ανακτήσουν την πόλη. Μετά από έξι μήνες αποτυχημένων προσπαθειών του στρατηγού Μανιάκη να κατακτήσει τις Συρακούσες, οι Βάραγγοι με ένα τέχνασμα του Λιφ καταφέρνουν να μπουν στην πόλη και να πάρουν πάλι την κυριαρχία της. Ο αυτοκράτορας Ρωμανός κάνει τον Χάραλντ πρωτοπαλίκαρό του και του δίνει τον τίτλο του Σπαθαροκανδιδάτου, δίπλα στον Γιώργο Μανιάκη. Ο Μανιάκης δεν βλέπει με καλό μάτι τον Χάραλντ και τους Βίκινγκς και ξεκινάει μια διαμάχη που συνεχίζεται μέχρι το τέλος του κύκλου, με καταστροφικές συνέπειες.

Στην υπερπαραγωγή του Netflix και της MGM, ανάμεσα στους πρωταγωνιστές που είναι πλέον σταρ εμφανίζεται και ο Κωνσταντίνος Καβακιώτης στον ρόλο του συμβουλάτορα του Μανιάκη. Είναι ο μόνος Έλληνας στο cast, ο οποίος κάνει καριέρα στο Λονδίνο αλλά επέστρεψε πρόσφατα στην Ελλάδα για να ξεκινήσει συνεργασίες κι εδώ, μοιράζοντας πλέον τον χρόνο του μεταξύ των δύο πόλεων. Λίγες μέρες αφού η σειρά ανέβηκε στο νο 1 των προτιμήσεων του κοινού στην πλατφόρμα, συναντηθήκαμε και μιλήσαμε για την εμπειρία του από τα γυρίσματα.

Μεγαλύτερη εντύπωση απ’ όλα μου έκανε το πόσο down to earth ήταν όλοι οι πρωταγωνιστές, όλοι οι ηθοποιοί, ευγενικότατοι, μιλούσαν σε όλους, ρωτούσαν αν είσαι καλά και αν χρειάζεσαι κάτι, το βράδυ πηγαίναμε όλοι μαζί θέατρο και βγαίναμε μαζί τα Σαββατοκύριακα, σε έκαναν να αισθανθείς άνετα, γι’ αυτό έκανα και φιλίες. 

«Στο “Βαλχάλα” πήγα μετά από οντισιόν», λέει. «Έχω ατζέντισσα εδώ και κάποια χρόνια και μέσω αυτής βρίσκω δουλειές. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά με την Ελλάδα, ότι στο Λονδίνο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα χωρίς ατζέντη. Έκανα λοιπόν την οντισιόν και με πήραν. Πήγα στην Ιρλανδία, στην περιοχή Γουίκλοου, μία ώρα από το Δουβλίνο, και κάθισα έναν μήνα για να γυριστούν τα επεισόδια που παίζω. Η πολιορκία των Συρακουσών που βλέπεις γυρίστηκε εκεί, ενώ τα γυρίσματα της Κωνσταντινούπολης είναι στην Κροατία. Γυρίζονται γενικά πολλές παραγωγές στο Γουίκλοου και όλα τα κάστρα που βλέπεις στο “Βαλχάλα”, τα σκηνικά, είναι αληθινά, έχουν γίνει πολύ μικρές αλλαγές. 

Κωνσταντίνε Καβακιώτη, τι κάνεις στο «Βαλχάλα»; Facebook Twitter
Σκέφτομαι να δουλέψω και στην Ελλάδα πια, με ενδιαφέρει πάρα πολύ η Ελλάδα, και ο κινηματογράφος ο ελληνικός και οι σειρές. Και το θέατρο φυσικά, αλλά θα ήθελα να κάνω ελληνικό σινεμά και τηλεόραση. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Όλα τα γεγονότα που παρακολουθείς στη σειρά έχουν ιστορική βάση, ο στρατηγός Μανιάκης υπήρξε, είναι αληθινή ιστορία. Το 1038 οι Βυζαντινοί έστειλαν στρατό για να ανακτήσουν τις Συρακούσες από τους Μαυριτανούς και ο Μανιάκης ήταν το πρωτοπαλίκαρο του αυτοκράτορα Ρωμανού. Και κέρδισαν. Μαζί με αυτούς όμως ο αυτοκράτορας είχε και τους Βαράγγους, 700 επίλεκτους Βίκινγκς, και μαζί κατέκτησαν πάλι τη Σικελία. Εγώ κάνω τον συμβουλάτορα του Μανιάκη.

Είχα διαβάσει ότι ο Μανιάκης ήταν τόσο λαοφιλής που ο αυτοκράτορας φοβόταν ότι θα διεκδικήσει τον θρόνο της Κωνσταντινούπολης. Ήταν άτυχος, όμως, και κάπου στη Θεσσαλονίκη ένα βέλος τον σκότωσε κατά λάθος. Ήταν πολύ ψηλός, δυνατός, γι’ αυτό έδωσαν στον Φλόριαν Μουντεάνου τον ρόλο του.

Η εμπειρία των γυρισμάτων ήταν ένα όνειρο. Ήταν πολύ προσεγμένη όλη η παραγωγή. Θεωρώ ότι ήμουν πάρα πολύ τυχερός γιατί είναι ευλογία για έναν ηθοποιό να βρεθεί σε ένα σετ του Netflix σε παραγωγή MGM, Metro Golden Mayer, δηλαδή Χόλιγουντ. Είχα σκηνές με 150 κομπάρσους, οι σκηνές των μαχών είχαν 200 κομπάρσους, με άλογα, σκυλιά να κουβαλάνε βαρέλια, ήταν εξωπραγματικό όλο αυτό, ήταν κάτι απρόσμενο. Αυτό που μου έκανε τεράστια εντύπωση, εκτός από το μέγεθος, ήταν ότι το crew ήταν 130 άτομα. 130 άτομα δούλευαν στο σετ και πίσω από το σετ, σε κάμερες, σε υπολογιστές, γι’ αυτή την παραγωγή. Ήμασταν εκεί 300 άτομα την ημέρα, την περίοδο που τελείωνε ο Covid, και κάναμε μέρα παρά μέρα το PCR test όλοι μας.

Το άλλο απίστευτο ήταν ότι, όταν ο σκηνοθέτης φώναζε “cut”, έτρεχαν τέσσερα άτομα πάνω σου, η ενδύτρια, η μακιγιέζ, όλοι οι φροντιστές, να σε περιποιηθούν, να σου φτιάξουν τα αίματα, τις πληγές σου, και ξανά πίσω στο γύρισμα. Αισθανόσουν ότι ήσουν πρωταγωνιστής. Είχα και το δικό μου τρέιλερ, είχα ένα τροχόσπιτο δικό μου, ήταν οι τέλειες συνθήκες.

Κωνσταντίνε Καβακιώτη, τι κάνεις στο «Βαλχάλα»; Facebook Twitter
Tα κοστούμια μας ήταν αληθινά, οι πανοπλίες ήταν από χαλκό, οι χιτώνες μας ήταν από βαρύ ύφασμα, δεν ήταν ψευτοδουλειά, οπότε φαντάζομαι ότι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του budget πάει στα κοστούμια.
Κωνσταντίνε Καβακιώτη, τι κάνεις στο «Βαλχάλα»; Facebook Twitter
Δεν είναι εύκολο να βρεις δουλειά ως Έλληνας, ποτέ δεν ήταν εύκολο, έχω φάει πολλές απορρίψεις, πάρα πολλές.

Η πρώτη μου σκηνή είναι με τον πρωταγωνιστή, τον Χάραλντ, με τον αυτοκράτορα Ρωμανό, που είναι ο γιος του Κλάους Κίνσκι, ο Νικολάι Κίνσκι, και με τον Φλόριαν Μουντεάνου που παίζει στο “Creed”, στο “Bogat”. Μ’ αυτόν γίναμε πολύ φίλοι. Είναι Ρουμάνος και ως Βαλκάνιος είναι πολύ κοντά στους Έλληνες.

Παίζω σε δύο επεισόδια, στο πρώτο και στο δεύτερο. Στην πρώτη σκηνή, που είναι ο αυτοκράτορας Ρωμανός και είναι νευριασμένος, δεν υπήρχε ούτε μισό μέτρο χωρίς έναν άνθρωπο απ' το συνεργείο, είχε ακόμα και άνθρωπο που κρατούσε τις κουρτίνες για να μην πέσουν και χαλάσει το πλάνο, είχε τέσσερις κάμερες, σιδηροδρόμους για να κινούνται, boomen, ήταν καταπληκτικό. Δεν ξέρω πόσο μπορεί να κόστισε αυτή η παραγωγή, αλλά 70 ευρώ είχε το ένα τεστ που κάναμε μέρα πάρα μέρα εκατοντάδες άνθρωποι, και η παραγωγή ήταν ασφαλισμένη, οπότε αν είχε κάποιος Covid η εταιρεία παραγωγής έπαιρνε αποζημίωση. 

Τα γυρίσματα έγιναν πριν από δύο χρόνια ακριβώς, στην Ιρλανδία. Άργησαν λίγο να προβάλλουν τον τρίτο κύκλο, προφανώς λόγω του προγραμματισμού του Netflix. Νομίζω ότι καλύπτει ένα μεγάλο μέρος του κοινού, γιατί έχει και δράση, έχει και την ιστορία, πιάνει ένα μεγάλο εύρος και ενδιαφέρει τον κόσμο. Γι’ αυτό έχει τόση επιτυχία.

Την πρώτη μέρα τρεις ώρες ασχολήθηκαν με το μακιγιάζ και το μαλλί μου. Αν προσέξεις, το μαλλί είχε κάποιες πτυχές, σκάλες, ήθελαν να πετύχουν ακριβώς αυτό το ρωμαϊκού τύπου μαλλί που είχαν οι Βυζαντινοί, και το ενδιαφέρον είναι ότι μελέτησαν αγιογραφίες. Μελετούσαν τον αυτοκράτορα Ιουστινιανό για να δουν τα ρούχα, τα μαλλιά, και γενικά όλη την αισθητική στο βυζαντινό κομμάτι. Τα κοστούμια μας ήταν αληθινά, οι πανοπλίες ήταν από χαλκό, οι χιτώνες μας ήταν από βαρύ ύφασμα, δεν ήταν ψευτοδουλειά, οπότε φαντάζομαι ότι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του budget πάει στα κοστούμια.

Κωνσταντίνε Καβακιώτη, τι κάνεις στο «Βαλχάλα»; Facebook Twitter
Τα γυρίσματα έγιναν πριν από δύο χρόνια ακριβώς, στην Ιρλανδία. Άργησαν λίγο να προβάλλουν τον τρίτο κύκλο, προφανώς λόγω του προγραμματισμού του Netflix. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Στα διαλείμματα, όταν έστηναν τις κάμερες, για να μη μας κουράζουν φώναζαν από έναν κομπάρσο που ήταν στο ίδιο ύψος με μένα και με τον Φλόριαν (τον Μανιάκη) για ρυθμίσουν την κάμερα στο ακριβές ύψος, και εμείς περιμέναμε στη σκηνή.

Κάτι που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι η Σοφία Λεμπέντεβα, η πολύ γνωστή Ρωσίδα ηθοποιός που παίζει την αυτοκράτειρα Ζωή, ήταν στο Δουβλίνο μήνες πριν αρχίσουν τα γυρίσματα. Επειδή υπάρχει ο πόλεμος Ουκρανίας - Ρωσίας, την έφεραν στο Δουβλίνο από τις αρχές Απριλίου, και καθόταν τρεις μήνες και την πλήρωναν χωρίς να κάνει τίποτα μέχρι τον Ιούνιο που ήταν το γύρισμά της, επειδή το Netflix φοβόταν ότι θα κλείσουν τα σύνορα και δεν θα μπορούσε να ταξιδέψει.

Τα ελληνικά που ακούγονται στη σειρά είναι κανονικά ελληνικά, όχι ασυναρτησίες. Υπήρχε ένας Αγγλοκύπριος καθηγητής του Πανεπιστημίου του Δουβλίνου που ήταν ο επιτηρητής των ελληνικών, μετέφραζε τους διαλόγους. Ερχόντουσαν και με ρωτούσαν “τι είναι Σπαθαροκανδιδάτος;” και πραγματικά δεν ήξερα. Ήταν ένας τίτλος τιμής που έδιναν, υψηλόβαθμος αξιωματικός, αλλά είναι λέξεις που δεν γνωρίζεις και αξιώματα που δεν χρησιμοποιούνται πια, οπότε δεν ήξερα τι να πω.  

Μεγαλύτερη εντύπωση απ’ όλα μου έκανε το πόσο down to earth ήταν όλοι οι πρωταγωνιστές, όλοι οι ηθοποιοί, ευγενικότατοι, μιλούσαν σε όλους, ρωτούσαν αν είσαι καλά και αν χρειάζεσαι κάτι, το βράδυ πηγαίναμε όλοι μαζί θέατρο και βγαίναμε μαζί τα Σαββατοκύριακα, σε έκαναν να αισθανθείς άνετα, γι’ αυτό έκανα και φιλίες. 

Κωνσταντίνε Καβακιώτη, τι κάνεις στο «Βαλχάλα»; Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Δεν είναι εύκολο να βρεις δουλειά ως Έλληνας, ποτέ δεν ήταν εύκολο, έχω φάει πολλές απορρίψεις, πάρα πολλές. Για να βρεις δουλειά ως ηθοποιός κάνεις οντισιόν και γενικά είναι ένα δύσκολο επάγγελμα, και για μένα εξακολουθεί να είναι δύσκολο. Σίγουρα μια τέτοια δουλειά μπαίνει στο βιογραφικό σου, αλλά δεν κάνει πιο εύκολα τα πράγματα.  

Σκέφτομαι να δουλέψω και στην Ελλάδα πια, με ενδιαφέρει πάρα πολύ η Ελλάδα, και ο κινηματογράφος ο ελληνικός και οι σειρές. Και το θέατρο φυσικά, αλλά θα ήθελα να κάνω ελληνικό σινεμά και τηλεόραση.

Πριν από μερικούς μήνες τέλειωσαν τα γυρίσματα μιας σειράς στην οποία συμμετέχω στο Channel 5, λέγεται “Love Rat”. Όταν δεν έχω να ασχοληθώ με γυρίσματα, έχω τη δικιά μου σχολή εδώ και δέκα χρόνια στο Λονδίνο. Είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό, πολύ περήφανος, γιατί ξεκίνησε πολύ χαλαρά στην αρχή, με 15 μαθητές, και τώρα έχω 50 μαθητές και άλλους 5 καθηγητές που την τρέχουμε. Οπότε, όταν δεν είμαι σε κάποια παραγωγή, μπορώ να είμαι με τους μαθητές μου. Είμαι πολύ ευέλικτος, έτσι έχω ξεκινήσει να έρχομαι και στην Αθήνα και να ψάχνω κι εδώ δουλειές, γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι καλύτερο από το να παίζεις στη γλώσσα σου…».

Ο τρίτος κύκλος του «Valhala» προβάλλεται στο Netflix.  

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στην απόκοσμη Ισλανδία του πάγου, της φωτιάς και του ατελείωτου φωτός

Ταξίδια / Στην απόκοσμη Ισλανδία του πάγου, της φωτιάς και του ατελείωτου φωτός

Ονειρικές γεωθερμικές λιμνοθάλασσες, αλλόκοτα φυσικά πάρκα βγαλμένα από το σύμπαν του Τόλκιν, και ένας προορισμός όπου η παράδοση συναντά την άνεση και την εξωπραγματική φυσική ομορφιά.
ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Mr Bates vs The Post Office»: Όταν οι Βρετανοί έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη Δικαιοσύνη

Οθόνες / «Mr Bates vs The Post Office»: Όταν οι Βρετανοί έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη Δικαιοσύνη

Μια σειρά τεσσάρων επεισοδίων υπενθυμίζει μία από τις μεγαλύτερες δικαστικές αδικίες στη βρετανική ιστορία, όταν εκατοντάδες αθώοι υπεύθυνοι ταχυδρομείων κατηγορήθηκαν για κλοπή και απάτη εξαιτίας ενός ελαττωματικού πληροφοριακού συστήματος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Λόρεν Γκρίνφιλντ: «Μόλις αποκτήσουμε ξανά χρήματα, επιστρέφουμε στις ίδιες συμπεριφορές»

Οθόνες / «Είμαστε εθισμένοι, θέλουμε παραπάνω χρήματα, παραπάνω ομορφιά, παραπάνω νιότη»

Με αφορμή το αφιέρωμα του 27ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης στο έργο της, μια δημιουργός που ξέρει πώς να φτιάχνει σωστά crowdpleasers, η Λόρεν Γκρίνφιλντ μιλά στη LiFO για την απροθυμία μας να διδαχτούμε από τις οικονομικές κρίσεις και εξηγεί γιατί βλέπει τις ταινίες τεκμηρίωσης ως μηχανές ενσυναίσθησης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
‘CHAOS: The Manson Murders’: Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Daily / «CHAOS: The Manson Murders». Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Το νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Έρολ Μόρις επιχειρεί ένα διαφορετικό προφίλ του «σατανικού μεσσία», φωτίζοντας κάποιες από τις λιγότερο ίσως προβεβλημένες εκδοχές, αιτιάσεις και εικασίες γύρω από μια υπόθεση που μοιάζει με σταυροδρόμι του Κακού.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Bong Joon Ho: «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μπονγκ Τζουν-Χο / «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μετά τα πολυβραβευμένα «Παράσιτα», ο Μπονγκ Τζουν-Χο επιστρέφει με το «Mickey 17», μια σάτιρα επιστημονικής φαντασίας, και μιλά στη LiFO για τις ιστορίες που επιλέγει να αφηγείται.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Μυθολογίες / «To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μοιράζεται μια λίστα με ταινίες που έχει δει δεκάδες φορές και του έχουν προκαλέσει έντονα συναισθήματα, όπως εκείνη που κάνει τη ζωή του πιο υποφερτή και αυτή που τον έφερε αντιμέτωπο με τη φθορά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Movies

Οθόνες / Οι ταινίες της εβδομάδας: «Mickey 17» και 7 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μαζί με τον Μπονγκ Τζουν-Χο που επιστρέφει δυναμικά μετά τα «Παράσιτα», αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες προβάλλεται ένα καλοδουλεμένο θρίλερ, και ένα ντοκιμαντέρ που θα μιλήσει στην καρδιά των Αθηναίων – και δη των Εξαρχειωτών και των σκακιστών.
THE LIFO TEAM
15 επιλογές από το 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, 6-16/3/25

Οθόνες / 15 πολύ καλά ντοκιμαντέρ που έρχονται στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Το φεστιβάλ-θεσμός επιστρέφει από τις 6 έως τις 16 Μαρτίου με μια ποικιλία από συναρπαστικά ντοκιμαντέρ, που καλύπτουν επίκαιρα και διαχρονικά κοινωνικά ζητήματα, καθώς και προσωπικές ιστορίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Οθόνες / «Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Παρά τη μεταγραφή της στη Disney από το Netflix, η σειρά διατηρεί τον βλοσυρό τόνο και τα αιματοβαμμένα set-pieces, επιχειρώντας, παράλληλα, να μιλήσει για κάτι πέρα από το είδος της – σπάνιο αυτό για δημιουργία της Marvel.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Οθόνες / «Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Γοητεύτηκε ξαφνικά από το θέατρο και διάβαζε γι' αυτό ενώ εργαζόταν σε ένα περίπτερο. Όταν, δίχως να ξέρει τι τον περιμένει, ο Γιάννης Καράμπαμπας βρέθηκε μπροστά από την κάμερα της Πέννυς Παναγιωτοπούλου στο «Wishbone», διακρίθηκε με το βραβείο του πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

Οθόνες / Oι δέκα αγαπημένες ταινίες μυστηρίου της Ευτυχίας Γιαννάκη

«Αν δεν ξέρεις το όνομα Keyser Söze, τότε έχεις ένα σοβαρό κινηματογραφικό κενό» - Είναι δυνατόν μια συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων να μην ξέρει από ατμόσφαιρα που κόβει την ανάσα και σασπένς; Αποκλείεται.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

OSCARS 2025 / H μεγάλη βραδιά της Ανόρα

Ο Σον Μπέικερ έσπασε τα κοντέρ κερδίζοντας 4 προσωπικά Όσκαρ για την άγρια κωμικοτραγική κινηματογραφική του χειροτεχνία. Η Μάϊκι Μάντισον χάλασε το πάρτι της Ντέμι Μουρ. Και η ιστορία της σεξεργάτριας, έδωσε ηχηρό μήνυμα για την ανάγκη του σινεμά να φτιάχνει ταινίες θαρραλέες και αυθεντικές.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching

Οθόνες / 11 ταινίες για οσκαρικό binge-watching (και πού να τις δείτε)

Καθώς πλησιάζει η 97η απονομή των Όσκαρ, επιλέγουμε 11 νικήτριες του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας που μπορείτε να βρείτε σε streaming πλατφόρμες και στη συνδρομητική τηλεόραση, για να κάνετε προθέρμανση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
CHECK Gene Hackman 1930-2025

Απώλειες / Τζιν Χάκμαν (1930-2025): Ο πιο ευαίσθητος σκληρός του αμερικανικού σινεμά

Ήθελε να τον θυμούνται ως τίμιο ηθοποιό, που έντυσε με ειλικρίνεια τους χαρακτήρες που υποδύθηκε. Ο Τζιν Χάκμαν πέτυχε πολύ περισσότερα, αφού κατάφερε να γίνει ο σπουδαιότερος καρατερίστας του αμερικανικού σινεμά από την εποχή του Σπένσερ Τρέισι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στην καρδιά του ταύρου - στην κοιλιά του καλλιτέχνη

Οθόνες / «Η καρδιά του ταύρου»: Ένα ντοκιμαντέρ για την πίστη στην ψευδαίσθηση

Σε παραγωγή Onassis Culture, η Εύα Στεφανή επιχειρεί μια κατάδυση στον σαγηνευτικό κόσμο του Δημήτρη Παπαϊωάννου και της προετοιμασίας της παράστασής του «Εγκάρσιος Προσανατολισμός».
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ