H αστροναύτης φορούσε Prada: Αυτή είναι η «υψηλής ραπτικής» στολή της πρώτης γυναίκας στη Σελήνη

H αστροναύτης φορούσε Prada: Αυτή είναι η «υψηλής ραπτικής» στολή της πρώτης γυναίκας στη Σελήνη Facebook Twitter
Φωτογραφία: Prada
0

Με την υπογραφή της Prada θα προσεληνωθεί στο φεγγάρι η πρώτη γυναίκα αστροναύτης. 

Ο ιταλικός οίκος μόδας συνέβαλε στη δημιουργία της διαστημικής στολής που απευθύνεται σε γυναίκες και σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα φορεθεί στη Σελήνη τον Σεπτέμβριο του 2026. Αν και δεν πρόκειται για ολόκληρη γραμμή, η στολή παρουσιάστηκε σε μία από τις πρωτεύουσες της μόδας στον κόσμο, στο Μιλάνο. Εκεί διεξάγεται το Διεθνές Συνέδριο Αεροδιαστημικής, στο πλαίσιο του οποίου παρουσιάστηκε η διαστημική στολή της Prada.

Για την ακρίβεια, η διαστημική στολή είναι έργο του ιταλικού οίκου μόδας σε συνεργασία με την Axiom Space, που εξειδικεύεται στο πεδίο. Σύμφωνα με τους δημιουργούς, η στολή έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει προστασία, ευελιξία και άνεση στο άτομο που τη φορά. Για τη δημιουργία της, χρησιμοποιήθηκαν «καινοτόμες τεχνολογίες και σχεδιασμός» για να επιτρέψουν «μεγαλύτερη εξερεύνηση της σεληνιακής επιφάνειας από ποτέ».

Η στολή ονομάζεται Axiom Extravehicular Mobility Unit (AxEMU) και έχει κατασκευαστεί για να αντέχει τις ακραίες θερμοκρασίες στον σεληνιακό νότιο πόλο και να αντέχει τις πιο χαμηλές θερμοκρασίες στις μόνιμα σκιασμένες περιοχές του φεγγαριού της Γης για τουλάχιστον δύο ώρες, ανέφεραν οι δύο εταιρείες σε κοινή δήλωση.

H αστροναύτης φορούσε Prada: Αυτή είναι η «υψηλής ραπτικής» στολή της πρώτης γυναίκας στη Σελήνη Facebook Twitter
Φωτογραφία: Prada

Το AxEMU έχει ήδη υποβληθεί σε εκτεταμένες δοκιμές, που περιλαμβάνουν υποβρύχια προσομοίωση του σεληνιακού περιβάλλοντος. 

«Είμαι πολύ περήφανος για το αποτέλεσμα που δείχνουμε σήμερα, το οποίο είναι απλώς το πρώτο βήμα σε μια μακροχρόνια συνεργασία με την Axiom Space», δήλωσε ο Chief Marketing Officer της Prada, Λορέντζο Μπερτέλι.

H αστροναύτης φορούσε Prada: Αυτή είναι η «υψηλής ραπτικής» στολή της πρώτης γυναίκας στη Σελήνη Facebook Twitter
Φωτογραφία: Prada

Καθώς αναπτύσσονται οι βιομηχανίες εξερεύνησης του διαστήματος και τουρισμού, οι μάρκες πολυτελείας διερευνούν πιθανές συνεργασίες. Τον περασμένο μήνα ο γαλλικός οίκος μόδας Pierre Cardin παρουσίασε μια στολή εκπαίδευσης αστροναυτών, που θα χρησιμοποιηθεί στο κέντρο της Ευρωπαϊκής Διαστημικής Υπηρεσίας στην Κολωνία.

Ο ξενοδοχειακός όμιλος Hilton συνεργάζεται με το Voyager Space για να υποστηρίξει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη σουιτών πληρώματος στον προγραμματισμένο εμπορικό διαστημικό σταθμό Starlab.

Με πληροφορίες από Vogue, Reuters


 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Hera: Η αποστολή που θα ελέγξει το σύστημα πλανητικής άμυνας από αστεροειδείς

Τech & Science / Hera: Η αποστολή στο διάστημα που θα δώσει κρίσιμες πληροφορίες για την αποτροπή ενός «Αρμαγεδδών»

Η αποστολή Hera της ESA θα μελετήσει έναν βράχο -που χτυπήθηκε σκόπιμα από σκάφος της NASA- προκειμένου να βοηθήσει τους ερευνητές να βελτιώσουν τις στρατηγικές τους για την υπεράσπιση της Γης σε περίπτωση που ένας αστεροειδής απειλήσει τον πλανήτη στο μέλλον
LIFO NEWSROOM
Το τηλεσκόπιο Webb της NASA ανιχνεύει ίχνη διοξειδίου του άνθρακα στην επιφάνεια του φεγγαριού του Πλούτωνα

Τech & Science / Το τηλεσκόπιο Webb της NASA ανιχνεύει ίχνη διοξειδίου του άνθρακα στην επιφάνεια του φεγγαριού του Πλούτωνα

Προηγούμενες έρευνες, συμπεριλαμβανομένης της πτήσης του διαστημικού σκάφους New Horizons της NASA το 2015, είχαν αποκαλύψει ότι η επιφάνεια του Χάροντα καλύπτεται κυρίως από πάγο
LIFO NEWSROOM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγγεία ηλικίας 4.500 ετών στη Συρία είναι προϊόν παιδικής εργασίας λένε αρχαιολόγοι

Αρχαιολογία & Ιστορία / Αγγεία ηλικίας 4.500 ετών στη Συρία φτιάχτηκαν από 8χρονα παιδιά, λένε αρχαιολόγοι

Οι αρχαιολόγοι ανέλυσαν 450 αγγεία που κατασκευάστηκαν στην Τελ Χάμα και διαπίστωσαν ότι τα δύο τρίτα των αγγείων κατασκευάζονταν από παιδιά ηλικίας επτά και οκτώ ετών
THE LIFO TEAM
Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Τech & Science / Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Το Facebook, που τώρα μετρά 20 χρόνια, έχει χάσει σε δημοτικότητα μεταξύ των εφήβων, αλλά η μητρική του εταιρεία, Meta, έχει παρατηρήσει ότι οι νέοι ενήλικες χρησιμοποιούν τις λειτουργίες κοινότητας της πλατφόρμας, όπως το Facebook Marketplace και τις ομάδες
LIFO NEWSROOM