Οι γονείς ενός εφήβου από τη Μασαχουσέτη μήνυσαν το λύκειό του, ισχυριζόμενοι ότι ο γιος τους τιμωρήθηκε αδίκως για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, καθώς οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να διαχειριστούν την ευρεία χρήση της AI.
Σύμφωνα με έρευνα του 2023 που διεξήχθη από το Study.com, το 26% των 203 δασκάλων K-12 που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι έχουν πιάσει μαθητές να αντιγράφουν χρησιμοποιώντας το ChatGPT.
Ο Ράιαν Άμποτ, καθηγητής νομικής στο Πανεπιστήμιο του Σάρεϊ, δήλωσε ότι η χρήση της AI από τους μαθητές είναι «συνηθισμένη, ακόμη και όταν απαγορεύεται», και είναι δύσκολο να ανιχνευτεί με ακρίβεια.
Ανέφερε επίσης ότι, αν και τα σχολεία χρησιμοποιούν τεχνικές για να ανιχνεύσουν τη χρήση AI, αυτά τα εργαλεία τείνουν να είναι ανακριβή, «και έτσι οι διαφωνίες αυτού του είδους θα γίνουν ολοένα και πιο συχνές».
Η Τζένιφερ και ο Ντέιλ Χάρις κατέθεσαν τη μήνυση τον περασμένο μήνα κατά του Λυκείου Χίνγκαμ, των διοικητικών του υπαλλήλων και της σχολικής περιφέρειας, υποστηρίζοντας ότι οι κατηγορούμενοι επέβαλαν "τυχαία και αυθαίρετη" ποινή στον γιο τους.
Σύμφωνα με έγγραφα του ομοσπονδιακού δικαστηρίου, οι γονείς δήλωσαν ότι ο γιος τους τιμωρήθηκε για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για να «ετοιμάσει την αρχική δομή και την έρευνα» για μια εργασία ιστορίας σχετικά με έναν ακτιβιστή των πολιτικών δικαιωμάτων.
Οι γονείς αναφέρουν ότι η AI δεν χρησιμοποιήθηκε για να γράψει την εργασία και επισημαίνουν ότι αυτή περιλάμβανε παραπομπές και σελίδα αναφορών. «Μας είπαν ότι ο γιος μας αντέγραψε σε μια εργασία, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια» δήλωσε η Τζένιφερ Χάρις στο WCVB-TV.
Ως αποτέλεσμα του περιστατικού, ο μαθητής επιβλήθηκε ποινή Σαββάτου, ο βαθμός του στην Κοινωνική Επιστήμη έπεσε σε C+, και, σύμφωνα με τους γονείς, αποκλείστηκε από την Εθνική Τιμητική Εταιρεία.
Η μήνυση απεικονίζει τον γιο ως άριστο μαθητή, περιγράφοντάς τον ως αθλητή τριών αθλημάτων με υψηλό GPA, σκορ 1520 στο SAT και άριστο σκορ στο ACT, ο οποίος υπέβαλε αίτηση σε «ελίτ κολλέγια και πανεπιστήμια δεδομένων των υψηλών ακαδημαϊκών και προσωπικών του επιτευγμάτων», συμπεριλαμβανομένου του ανταγωνιστικού Στάνφορντ.
Οι γονείς ζητούν να διορθωθεί ο βαθμός του γιου τους, υποστηρίζοντας ότι η μη διόρθωση του θα έχει «σημαντική, σοβαρή και διαρκή επίπτωση» στις πιθανότητές του για αποδοχή στο Στάνφορντ, καθώς και στην »μελλοντική του δυνατότητα κέρδους».
Οι γονείς υποστηρίζουν στη μήνυση ότι το σχολείο τιμώρησε τον γιο τους για την παραβίαση μιας ασαφούς πολιτικής AI, η οποία, σύμφωνα με αυτούς, δεν καθόριζε σαφώς πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η AI, ούτε πώς μπορεί να τιμωρηθεί η ακατάλληλη χρήση της. «Τον τιμώρησαν βασικά για έναν κανόνα που δεν υπάρχει,» είπε η Τζένιφερ Χάρις στο WCBV-TV.
Η Χάρις δήλωσε ότι θα ήθελε να δει το σχολείο «να θεσπίσει μια πολιτική AI που έχει νόημα».
Με πληροφορίες από Business Insider