Η πρεμιέρα του «Squid Game 2» έγραψε ιστορία στο Netflix αλλά δίχασε όσο λίγα πρότζεκτ

Η πρεμιέρα του Squid Game έγραψε ιστορία στο Netflix αλλά δίχασε όσο λίγες Facebook Twitter
0

«Αναμενόμενη» χαρακτήρισε το Variety την πρωτοφανή επιτυχία της πρεμιέρας του «Squid Game 2» στο Netflix.

Η δεύτερη σεζόν της σειράς που επέστρεψε τρία χρόνια μετά, συγκέντρωσε 68 εκατομμύρια προβολές μόλις τις πρώτες τέσσερις ημέρες από διάθεσής της στην streamng υπηρεσία.

Πρόκειται για αριθμό - ρεκόρ, καθώς σημείωσε τις περισσότερες προβολές από όσες έχει φτάσει οποιαδήποτε άλλη σειρά του Netflix στην εβδομάδα πρεμιέρας της, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του  «Wednesday», το 2022, με 50,1 εκατομμύρια προβολές.

Εντούτοις, όλα δείχνουν ότι η σαρωτική πρεμιέρα της νέας σεζόν, δεν οφείλεται παρά στον πρώτο επιτυχημένο κύκλο του κορεάτικου πρότζεκτ.

«Οι κριτικές του Squid Game 2 κυμαίνονται από συγκλονιστικές έως απογοητευτικές» λέει σε δημοσίευμα, το BBC.

Ο Guardian έγραψε, ότι «μετά από ένα αρκετά αργό ξεκίνημα, η σειρά που επιστρέφει τελικά μετατρέπεται στην τηλεόραση που θα σας κάνει να αισθανθείτε πράγματι άβολα αιμοδιψείς».

«Ο τρίτος κύκλος, ο οποίος έχει ήδη ανατεθεί για το 2025, πρέπει να τα πάει καλύτερα» σημειώνει η κριτικός του Guardian.

Η πρώτη σεζόν του νοτιοκορεατικού δράματος ακολουθεί την περιπέτεια 456 ανθρώπων, απελπισμένων με πολλά χρέη, που πάλευαν μέχρι θανάτου για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο. Αυτή τη φορά, ο προηγούμενος νικητής, συμμετέχει ξανά με σκοπό να προστατεύσει τους υπόλοιπους διαγωνιζομένους και να «ξεσκεπάσει» εκείνους που κρύβονται πίσω από τα αιματηρά και θανατηφόρα παιχνίδια.

Από την άλλη, η κριτική των Times σχολιάζει: «Το κλειδί της επιτυχίας αυτής της συγκλονιστικής επιστροφής είναι ο προσεκτικός και μελετημένος ρυθμός, σε συνδυασμό με νύξεις φωτός μέσα στη φρικιαστική σκιά».

Η Telegraph έδωσε στη δεύτερη σεζόν μόνο τρία αστέρια, παρομοιάζοντάς την με το «δεύτερο άλμπουμ κάποιου που έγινε ποπ σταρ μέσα σε μια νύχτα», προσθέτοντας πως το Squid Game 2 «έχει πολλά από αυτά που αγαπήσατε στο πρώτο Squid Game, από το 2021, αλλά δεν ενδιαφέρεται να ξεπεράσει, πόσο μάλλον να ανατρέψει, τον προκάτοχό του».

Το ίδιο διχασμένοι είναι και οι εκατομμύρια τηλεθεατές από όλο τον κόσμο, που έσπευσαν να παρακολουθήσουν το νέο «Παιχνίδι του Καλαμριού».

«Ποιος σκέφτηκε την ιδέα να τελειώσει η σεζόν με αυτόν τον τρόπο;», «Δεν ξέρω, αυτή η σεζόν με εκνεύρισε» και «Απογοητευτικό» ήταν μερικά από τα σχόλια του κοινού που δεν ευχαριστήθηκε με την πλοκή, στο X.

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

TV & Media / Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

Η διευθύντρια της δημόσιας τηλεόρασης στη Σλοβενία, ζητά εξηγήσεις από την EBU για άνιση μεταχείριση στα κράτη-μέλη της, συγκρίνοντας τη διαγραφή της Ρωσίας με τη συνεχιζόμενη παρουσία του Ισραήλ στον διαγωνισμό
LIFO NEWSROOM
Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

TV & Media / Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

Το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει ερωτήματα για το πώς η εξουσία, τα χρήματα, ο σεξισμός και η σιωπή λειτούργησαν προστατευτικά για έναν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες της showbiz
LIFO NEWSROOM