Είναι το πρώτο εξώφυλλο του Λονδρέζικου «Time out» ως Free press. Το περιοδικό που θα φιλοξενεί στις σελίδες του μικρότερο οδηγό πόλης σε σχέση με πριν, θα κυκλοφορεί σε 300.000 αντίτυπα και θα διανέμεται κάθε εβδομάδα έξω από τους σταθμούς του μετρό ενώ θα είναι διαθέσιμο σε γκαλερί, μουσεία, καφέ και καταστήματα. Ο διευθυντής του περιοδικού, Τιμ Άρθερ, αναφέρει ότι μέχρι στιγμής η ανταπόκριση των διαφημιστών είναι ιδιαίτερα θετική. «Έχουμε ξεπουλήσει όλο το διαφημιστικό χώρο για τα πρώτα δύο τεύχη» είπε στο SkyNews. Το περιοδικό κόστιζε τρεις βρετανικές λίρες και τα τελευταία χρόνια η κυκλοφορία του είχε μειωθεί δραματικά.
σχόλια