Μία άκρως ενδιαφέρουσα συνεργασία ανακοινώθηκε ανάμεσα στο Twitter και τη Nielsen, χάρη στην οποία οι εταιρείες θα έχουν στη διάθεσή τους ένα νέο εργαλείο, το οποίο θα μπορεί να δημοσιεύει ερωτηματολόγια στο χρονολόγιο των χρηστών. Τονίζεται ότι οι ερωτηθέντες θα μπορούν να συμπληρώνουν απευθείας το ερωτηματολόγιο χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν το αγαπημένο τους κοινωνικό δίκτυο.
Ο Joel Lunenfeld, αντιπρόεδρος Brand Strategy στο Twitter δήλωσε ότι «οι εταιρείες θα έχουν καλύτερο δείγμα για την πρόθεση αγοράς, συνολική ευαισθητοποίηση, επιπλέον μετρήσεις και αναλύσεις, οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη εμπλοκή του Twitter.».
Σημειώνεται ότι τα twitter brand surveys είναι αρχικά διαθέσιμα σε περιορισμένο αριθμό εταιρειών και το επίσημα λανσάρισμα είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του 2013.