Χατζηδάκης: «Καμία υποχώρηση στους εργαζομένους του Μετρό»

Χατζηδάκης: «Καμία υποχώρηση στους εργαζομένους του Μετρό» Facebook Twitter
6

Ανυποχώρητος έναντι των αιτημάτων των εργαζομένων στο Μετρό εμφανίζεται ο υπουργός Ανάπτυξης, γεγονός που σημαίνει ότι οι κινητοποιήσεις θα έχουν διάρκεια. Ο κ. Χατζηδάκης απαντώντας σε ερωτήσεις για τις απεργίες των εργαζομένων στο Μετρό επέμεινε στην ένταξη τους στο ενιαίο μισθολόγιο, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «απόφαση της κυβέρνησης είναι να εφαρμοστεί το ενιαίο μισθολόγιο, χωρίς εξαιρέσεις».

Μάλιστα διεμήνυσε ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο υποχώρησης από την πλευρά της κυβέρνησης. «Δεν θα εξαιρεθεί καμία κατηγορία εργαζομένων στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Παρακαλώ αυτό να γίνει κατανοητό», είπε ο υπουργός.

Υπενθυμίζεται ότι και αύριο η πρωτεύουσα θα μείνει χωρίς Μετρό αφού οι εργαζόμενοι αποφάσισαν νέα 24ωρη απεργία.

6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

Πολιτική / Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

«Ξέρω καλά πως τα νοικοκυριά δεν νιώθουν ακόμη στην καθημερινότητα τους αυτή την καλή πορεία της οικονομίας» ανέφερε ο πρωθυπουργός στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του για τον απολογισμό της εβδομάδας
LIFO NEWSROOM
Γεραπετρίτης μετά τις προκλήσεις Φιντάν: «Οι διπλωμάτες έχουν χρέος προς την πατρίδα να μην δειλιάσουν ποτέ»

Πολιτική / Γεραπετρίτης μετά τις προκλήσεις Φιντάν: «Οι διπλωμάτες έχουν χρέος προς την πατρίδα να μη δειλιάσουν ποτέ»

«Θα έρθουν στιγμές απογοήτευσης και ματαιότητας, όμως πρέπει να έχετε πάντοτε στο μυαλό σας ότι υπηρετείτε την Ελλάδα» είπε απευθυνόμενους στους υποψήφιους ακολούθους πρεσβείας
LIFO NEWSROOM
Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

Πολιτική / Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

«Δεν υπήρξε συμφωνία για το πλαίσιο συζήτησης για την οριοθέτηση ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας», τονίζουν διπλωματικές πηγές σχετικά με τα λεγόμενα του Χακάν Φιντάν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Είναι εκνευριστικά αδιανόητο το πως αυτή η μερίδα εξίσου λεχριτών της κοινωνίας μας,για τους οποίους γνωρίζουμε πόσο νόμιμα έχουν διοριστεί ως επι το πλείστον,τί εξωφρενικούς μισθούς λαμβάνουν για τις θέσεις τους,τί ανύπαρκτη μόρφωση κατέχουν,γεγονός που ενισχύει την εξωφρενικότητα του μισθού τους,συνεχίζουν με όλη την κοινωνία έναντι να αποθρασύνονται.Βρε ΖΟΥΔΙΑ,δεν καταλαβαίνετε οτι ο κοσμάκης σας παίρνει χαμπάρι?Δεν καταλαβαίνετε οτι δεν έχετε κανέναν στο πλευρό σας,και τα προσχηματικά πανό του στυλ "αγωνιζόμαστε για να μην ανέβει η τιμή του εισητηρίου,ελεύθερη πρόσβαση για όλους " και πράσινα άλογα,δεν πιάνουν πια?Κανένας ηλίθιος απο τις συμμορίες σας εκεί δεν έχει προτείνει,έτσι για δοκιμή,να κλέισετε μια φορά τα ακυρωτικά μηχανήματα,πχ,λέμε τώρα,να μην πληρώσει κανείς?Στόχος και ζημιά στο κράτος είναι το ζήτημά σας,ανόητα ανθρωπάκια με μικροπολιτικά συμφέροντα,να κρατήσετε τις θεσούλες σας που με τόση άνεση αρπάξατε,οχι να εξαγριώνετε μέρα με τη μέρα την κοινωνία και να καταχράστε και υποβαθμίζετε την απόλυτα αξιοπρεπή λειτουργία της έννοιας της απεργίας.Οι άνθρωποι με τις απεργίες παλεύανε μια ζωή για το κοινό καλό,οχι την φροντίδα του κώλου τους,ΖΩΑ!
Το πολύ αρνητικό με τους εργαζόμενους του μετρό δεν είναι μόνο το πόσο μεγάλη ταλαιπωρία προκαλούν οι αρκετά συχνές πλέον απεργίες τους αλλά και το ότι για είσαι εργαζόμενος στο μετρό πρέπει να είσαι καρακαταβίσμα του κερατά. Και ευθύνεσαι για το χάλι μας δηλαδή και έχεις και παράπονο. Δηλαδή τί να πουν και οι εκπαιδευτικοί για τα λεφτά που τους κόβουν. Δεν είναι η απεργία το κακό της υπόθεσης αλλά το ότι είναι από τους μάλλον ευνοημένους δημοσίους υπαλλήλους που αντιδρούν περισσότερο από όλους τους δημοσίους υπαλλήλους.
Το μετρό ήταν κερδοφόρο από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του ως το 2009, όταν, παραμονές εκλογών, ο Ευριπίδης Στυλιανίδης διόρισε την μισή Ροδόπη, αρχικά ως εκπαιδευόμενος οι οποίοι ζήτησαν και εν τέλει πήραν συμβάσεις αορίστου χρόνου. Θυμάστε τις πρώτες απεργίες επί γιωργάκη; Ήταν αυτά τα βλαστάρια - και οι μόνιμοι συνάδερφοί τους - που απαιτούσαν την επέκταση των συμβάσεων τους. Από εκεί και ύστερα το μετρό εμφανίζει ζημιές επιβαρυμένο με την μισθοδοσία όλων αυτών των άχρηστων (μάζι με τους ροδοπίτες του τραμ είναι γύρω στα 230 άτομα). Και τώρα απεργούν γιατί ξεβολεύονται. Και έτσι πιστεύουν οτι θα πέσει η κυβέρνηση. Μέτριος ο στόχος - δώσε της κανένα εξάμηνο και θα πέσει μόνη της. Απορώ πως δεν έχουν σαν στόχο και την πτώση του παγκόσμιου καπιταλισμού. Καθίκια! Πηγές για τα παραπάνω εδώ http://panosz.wordpress.com/2010/11/27/diorismoi-ola-edw-plironontai/http://axiologisibouleytwn.wordpress.com/%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82/ http://www.parapolitiki.com/2012/06/blog-post_22.html http://metro-thessalonikis.blogspot.gr/2011/01/blog-post_2451.html
Κρατα Χατζηδακη! Ειναι αδιανοητο να υποκυψει η κυβερνηση στους εκβιασμους του καθε Σταματοπουλου(αλλος ενας -οπουλος!)και της συντεχνιας του! Εχουν ολοκληρη την κοινωνια εναντιον τους!